علی پروین در بیمارستان بستری شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای دومین بار در ماه اخیر در بیمارستان بستری شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵ - 2026 May 17
کد خبر: ۳۰۸۴۲۷

به گزارش راهبرد معاصر، علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای دومین بار در ماه اخیر در بیمارستان بستری شد.

پروین به دلیل چکاپ پیگیری برخی از موارد پزشکی مرتبط با خود در بیمارستان بستری شده. نزدیکان او معتقد هستند که احتمالاً تا یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود و خوشبختانه شرایط جسمانی او پایدار است و مشکل خاصی وجود ندارد.

علی پروین چندی پیش هم به دلیل مشابه در بیمارستان بستری شده بود./ فارس

کلمات کلیدی: علی پروین فوتبال
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار