قرارگاه خاتم: در صورت بمباران ضاحیه و بیروت، به ساکنان بخشهای شمالی و شهرکهای نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم منطقه را ترک کنند
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) هشدار داد: با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن تهدید بمباران ضاحیه و بیروت، به ساکنان بخشهای شمالی و شهرکهای نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم اگر نمیخواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند. به گزارش راهبرد معاصر؛ قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) در اطلاعیهای اعلام کرد: نتانیاهو در ادامه شرارتهای خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.
این قرارگاه هشدار داد: با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید به ساکنان بخشهای شمالی و شهرکهای نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم اگر نمیخواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند./ فارس