واکنش ترامپ پس از حمله ایران به اسراییل: به ایران میگویم، شلیک نکنید؛ به میز مذاکره برگردید/ حملات اسرائیل به لبنان با ما هماهنگ نشده بود/ با نتانیاهو تماس خواهم گرفت
رئیسجمهور آمریکا، ساعاتی پس از انجام عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه پایگاه هوایی رامات دیوید در اراضی اشغالی، در اولین واکنش خود گفت: به ایران میگویم؛ شما به اندازه کافی شلیک کردید، بس است. به گزارش راهبرد معاصر، ترامپ در اولین اظهارات خود، پس از حمله ایران گفت: به ایران میگویم؛ شما به اندازه کافی شلیک کردید، بس است. حالا برگردید پای میز مذاکره.
ترامپ به فاکس نیوز گفت: حملات اسرائیل به لبنان با ما هماهنگ نشده بود.
ترامپ ادعا کرد که قبل از وقوع حملات، در آستانه اعلام توافق در «دوشنبه، سهشنبه یا چهارشنبه» بوده است.
نزدیک به یک توافق با ایران بودم و حالا این اتفاق میافتد.
ترامپ گفت: با نتانیاهو تماس خواهم گرفت و به او خواهم گفت که به ایران پاسخ ندهد.