خاطره تلخ حدادعادل از روزهای پایانی؛ دخترم گفت عید با آقا به مشهد میرویم
غلامعلی حدادعادل گفت: اواخر بهمن بود که دخترم گفت با آقا قرار است عید به مشهد برویم. به گزارش راهبردمعاصر، غلامعلی حدادعادل خاطره یکی از آخرین دیدارها با دخترش را نقل کرد و گفت: «برنامه مشخصی داشتم که هر هفته در یک روز و ساعت مشخص منزل آقامجتبی میرفتم تا دختر و نوههایم را ببینم».
وی ادامه داد: « اواخر بهمن که رفته بودم به من گفت بابا امسال با بچهها بیاید مشهد، ما و آقا هم قرار است که عید به مشهد برویم. چه کسی میدانست معنی این حرف چیست»./همشهری