ببینید/فرمانده کل سپاه خطاب به صهیونیست‌ها: اگر در یک لحظه ۶۰۰ موشک روی سرتان بریزیم چه کار خواهید کرد؟  معاون وزیر امور خارجه: در مذاکرات هسته‌ای، ایران فقط اقدامات اطمینان‌ساز می‌پذیرد سیاری: خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند هلندی نامدار در کادر استقلال این خوراکی مقوی کلسترول را کنترل می‌کند دورتموند، لورکوزن را چپ و راست کرد! آتش‌سوزی در مغازه تعویض روغنی اندرزگو/ آتش به نمای ساختمان مجاور هم سرایت کرد حقوق جدید دانشگاه آزاد اعلام شد/ میانگین دریافتی کارکنان به ۳۱ میلیون تومان می‌رسد ویدیو/ نخستین اخبار دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا آخرین وضعیت پرداخت کالابرگ الکترونیکی/ اعتبار دهک‌های مختلف چقدر است؟ چگونه آب گشنیز به رشد مو و بهبود کیفیت آن کمک می‌کند؟ اسطوره میلان و هلند با پیشنهاد استقلالی‌ها موافقت کرد جزئیات جدید از حادثه سقوط ۷ نفر به چاه در کوهدشت + اسامی سفر مهم عراقچی به ریاض/ پیام ایران به عربستان در آستانه مذاکرات هسته‌ای سی‌ان‌ان: تیم فنی آمریکا در مذاکرات یکشنبه عمان حضور ندارد

وقتی که بنز و هیوندای هم استانداردهای جدید را پاس نمی‌کنند/ عکس

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروهای بنز و هیوندای استانداردهای جدید را پاس نمی‌کنند و با آنها که صحبت می‌کنیم می‌گویند این استانداردها را نمی‌توانیم پاس کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 25
کد خبر: ۳۱۷۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ هاشم یکه‌زارع در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: اینگونه نمی‌شود که همه کارها را جهشی انجام دهیم و باید برنامه‌ریزی منطقی داشته باشیم.

 

وی با بیان این که نمی‌شود خودروهایی که در آلمان و کره تردد می‌کنند نتوانند استانداردهای جدید را پاس کنند، اما ما بتوانیم، خاطرنشان کرد: ایران خودرو و سایپا مخالفتی با ایجاد قطب سوم خودروسازی ندارد و اگر بتوانیم به ایجاد آن کمک می‌کنیم. البته یک شبه نمی‌توان قطب سوم را ایجاد کرد.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: به والله قسم خصوصی‌سازی صنعت خودرو را نجات خواهد داد، بنابراین نباید در این راه مانعی ایجاد شود. اگر همین امروز سه سرمایه‌گذار پیدا شوند و صندلی ایران خودرو و سایپا را بگیرند و حتی بنده و مدیرعامل سایپا را نیز عوض کنند، به نفع صنعت خودرو است.

 

وی لفزود: وقتی در حال حاضر ظرفیت تولید یک میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو را داریم، چرا خودروسازان تحت فشار قرار می گیرند که خط تواید جدید ایجاد شود.

 

یکه‌زارع افزود: پلت‌فرم ملی ایران خودرو در حال طراحی است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته طی ۱۰ سال ۲۳ مدل خودرو از جمله خودروهای برقی و هیبریدی بر روی آن تولید خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در سال ۲۰۲۱، یک درصد از تولیدات ایران خودرو مختص خودروهای برقی خواهد بود و این میزان در سال ۲۰۲۵ به هفت درصد می‌رسد. البته در حال حاضر نیز نمونه‌های خودروی برقی تولید شده اما ابتدا باید زیرساخت‌ها و دستگاه‌های شارژ آن ایجاد شود.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: برخلاف آنچه که گفته می‌شود در حال حاضر کل سهم خودروهای برقی در صنعت خودروی جهان برابر با سه درصد تولیدات است و نباید اینگونه تلقین کنیم همه در جهان خودروی برقی تولید می‌کنند و ما جا مانده‌ایم.

 

یکه‌زارع افزود: در سال ۲۰۲۵ تقریبا خودروهای فعلی دیگر وجود نخواهند داشت. همچنین از اواخر ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ اولین خودروی تولیدی بر روی پلت‌فرم جدید تولید خواهد شد.

وقتی که بنز و هیوندای هم استانداردهای جدید را پاس نمی‌کنند/ عکس
 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار