پیوستن مهاجم ۱۸ ساله به استقلال/پدیده جوان فوتبال اهواز کیست؟ مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال زنان پرسپولیس شد پایان روز نخست بسکتبال کاپ آسیا با برد چین تایپه + نتایج رقابت‌ها بیش از ۲.۶ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند سردار رادان: دشمن دنبال براندازی بود، اما در تحقق هدفش ناکام ماند طرح جدید فرانسه و انگلیس برای مقابله با هجوم مهاجران شیخ نعیم قاسم: اگر سلاحمان را تحویل دهیم، تجاوز متوقف نخواهد شد تصادف مرگبار در محور دهلران با ۳ فوتی و ۵ مجروح نواف سلام: ارتش به تدوین طرحی برای انحصار سلاح مکلف شده است سرکنسول ایران در هرات: راه برای ورود قانونی اتباع افغانستان بسته نیست سخنگوی سپاه: معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌نفع ایران تغییر کرده‌اند استقلال دست روی لژیونر معروف گذاشت اسپانیا: الحاق غزه و کرانه باختری را هرگز به‌رسمیت نمی‌شناسیم قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال انجام شد + جزئیات نتایج تغذیه‌ای که احتمال ابتلا به بیماری‌ها را در سالمندی کاهش می‌دهد

وقتی که بنز و هیوندای هم استانداردهای جدید را پاس نمی‌کنند/ عکس

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروهای بنز و هیوندای استانداردهای جدید را پاس نمی‌کنند و با آنها که صحبت می‌کنیم می‌گویند این استانداردها را نمی‌توانیم پاس کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 25
کد خبر: ۳۱۷۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ هاشم یکه‌زارع در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: اینگونه نمی‌شود که همه کارها را جهشی انجام دهیم و باید برنامه‌ریزی منطقی داشته باشیم.

 

وی با بیان این که نمی‌شود خودروهایی که در آلمان و کره تردد می‌کنند نتوانند استانداردهای جدید را پاس کنند، اما ما بتوانیم، خاطرنشان کرد: ایران خودرو و سایپا مخالفتی با ایجاد قطب سوم خودروسازی ندارد و اگر بتوانیم به ایجاد آن کمک می‌کنیم. البته یک شبه نمی‌توان قطب سوم را ایجاد کرد.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: به والله قسم خصوصی‌سازی صنعت خودرو را نجات خواهد داد، بنابراین نباید در این راه مانعی ایجاد شود. اگر همین امروز سه سرمایه‌گذار پیدا شوند و صندلی ایران خودرو و سایپا را بگیرند و حتی بنده و مدیرعامل سایپا را نیز عوض کنند، به نفع صنعت خودرو است.

 

وی لفزود: وقتی در حال حاضر ظرفیت تولید یک میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو را داریم، چرا خودروسازان تحت فشار قرار می گیرند که خط تواید جدید ایجاد شود.

 

یکه‌زارع افزود: پلت‌فرم ملی ایران خودرو در حال طراحی است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته طی ۱۰ سال ۲۳ مدل خودرو از جمله خودروهای برقی و هیبریدی بر روی آن تولید خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در سال ۲۰۲۱، یک درصد از تولیدات ایران خودرو مختص خودروهای برقی خواهد بود و این میزان در سال ۲۰۲۵ به هفت درصد می‌رسد. البته در حال حاضر نیز نمونه‌های خودروی برقی تولید شده اما ابتدا باید زیرساخت‌ها و دستگاه‌های شارژ آن ایجاد شود.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: برخلاف آنچه که گفته می‌شود در حال حاضر کل سهم خودروهای برقی در صنعت خودروی جهان برابر با سه درصد تولیدات است و نباید اینگونه تلقین کنیم همه در جهان خودروی برقی تولید می‌کنند و ما جا مانده‌ایم.

 

یکه‌زارع افزود: در سال ۲۰۲۵ تقریبا خودروهای فعلی دیگر وجود نخواهند داشت. همچنین از اواخر ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ اولین خودروی تولیدی بر روی پلت‌فرم جدید تولید خواهد شد.

وقتی که بنز و هیوندای هم استانداردهای جدید را پاس نمی‌کنند/ عکس
 
ارسال نظر