واکنش بسیج اساتید استان البرز به حواشی جشن دانشگاه خوارزمی-راهبرد معاصر

واکنش بسیج اساتید استان البرز به حواشی جشن دانشگاه خوارزمی

سازمان بسیج اساتید استان البرز در پی برگزاری مراسم هنجارشکنانه شب یلدا در دانشگاه خوارزمی، ضمن محکوم کردن اینگونه رفتارها، از رئیس دانشگاه خواستار برخورد با خاطیان و مسؤولان کاهل دانشگاه شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 26
کد خبر: ۳۱۸۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی برگزاری مراسم هنجارشکنانه شب یلدا در دانشگاه خوارزمی، سازمان بسیج اساتید استان البرز ضمن محکوم کردن اینگونه رفتارها، از رئیس دانشگاه خواستار برخورد با خاطیان و مسؤولان کاهل دانشگاه شد.

 

گرچه ایجاد نشاط در بین دانشجویان در تلطیف فضای دانشگاه ها موضوعی مطلوب است اما ساختارشکنی و سواستفاده مذموم و غیرقابل تحمل است. مسؤولان دانشگاه اولین کسانی هستند که باید در برگزاری این نوع فعالیت ها تمهیدات لازم را بیندیشند و راه را بر فرصت طلبان و خاطیان سد کنند.

 

از مدیران دانشگاه ها انتظار می رود در چارچوب شئونات اخلاقی و فرهنگی جامعه اسلامی به ایجاد نشاط در دانشجویان کمک کنند تا این قشر آرمانگرا بتواند در جهت کمال و کسب علم و دانش موفق تر باشد.

 

متاسفانه مشاهده می شود که در مقاطعی با برگزاری اردوها و کنسرت های مختلط، دانشجویان از فضای معنوی فاصله گرفته اند و نه تنها مشکلی از آنها حل نشده بلکه به مشکلات آنان دامن زده شده است.

 

دانشجویان آینده سازان کشور هستند و تمام تلاش نظام آموزش عالی کشور باید در جهت رشد و اعتلای آنان برنامه هایی پرمحتوا را تدارک ببینند تا باعث سرزندگی، مسؤولیت پذیری و امیدواری به آینده در آنها شود. بنابراین برگزاری برنامه های بی محتوا و هنجارشکنانه آدرس غلطی است که به این نیاز واقعی داده می شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار