زمان دقیق تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهانش-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه
اطلاعیه سپاه

زمان دقیق تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهانش

زمان دقیق تشییع سردار قاسم سلیمانی و همراهانش در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 04
کد خبر: ۳۲۵۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، زمان تشییع سردار قاسم سلیمانی مشخص شد و روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای آیین های تشییع و خاکسپاری پیکر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش را اعلام کرد.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی کل سپاه آیین های تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشورمان در مشهد مقدس و تهران و تشییع و خاکسپاری در کرمان که با حضور آحاد ملت قدرشناس وشهید پرور ایران اسلامی برگزار خواهد شد، به شرح زیرمی باشد:

 

مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور جبهه مقاومت و همرزمانش در مشهد مقدس ، صبح روز یکشنبه (15 دی ماه) در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

 

همچنین مراسم تشییع در تهران ،صبح روز دوشنبه(16 دی ماه) برگزار می شود و سپس پیکر مطهر این سرباز امت و ولایت صبح روز سه شنبه(17 دی ماه) در کرمان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

 

جزئیات آیین های ترحیم سپهبد قاسم سلیمانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی اکبری باصری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
1
2
سلام، سلام بر شهیدان راه حق سلام بر سرداران وسربازان اسلام که برای دفاع از میهن اسلامی از جان و مال گذاشته اند تا اسلام زنده و پایدار بماند و شهید حاج قاسم سلیمانی که با تمامی دلیری در قبال دشمنان اسلام استوار ماند و هيچ گونه ترس و هراسی نداشت و عاقبت هم به فیض شهادت نائل آمد با شهادت این مجاهد اسلام وقرآن هیچ وقت کشور ما سست و تسلیم نخواهد شد و انشاءالله آمریکا ضربه محکمی از ایران خواهد خورد و از خداوند متعال خواستارم که بنده حقیر هم سعادت شهادت نسیت من هم بگرداند الهی آمین
پاسخ ها
پوريا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ساعت دقیق تشییع سردارسلیمانی در تهران؟
پوريا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی در صبح کی است؟
پاسخ ها
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
فردا ۶:۳۰ صبح همه میرن میدان آزادی
زهره ازکرمان
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
مزدوران‌امریکا وصهیونیست های اسرائیل بدانند فقط زنده ی سردار مخلص ما برای آنها تهدید نبود..... که کشته شود و تمام!!! خیرجنایتکاران تاریخ باید ازپیکرشهید اوامروز. از استخوان های پوسیده ی اودر سالهای دیگر و مزارشریفش هزاران سال دیگربترسید.... که مردم ایران پیرو شهیدان پاکشان هستند و ارواح طیبه ی شهدا مخصوصن سردارشهید‌مان که تمام مشغولیت ذهنی و قلبی او کمک به آزادگی و عزت مردم جهان بود ماراتنها نخواهد گذاشت و هم چون زمان حیاطش برای ما دعا میکند و مارا یاری میکند.‌(سرداری که بجای گرفتن پست ومقام و میز وجمع کردن ثروت و خوردن غذاهای لاکچری و سوارشدن ماشین های لاکچری و ومسافرت و تفریح و خوابیدن بر پر قو )جانش را برکف دستانش گرفته خواب و آسایش رابرای خودحرام کرده بود و بر هرمرکبی سوارمی شد و شب و روز دربیابان ها و مناطق جنگی برزمین خاکی می نشست و میخوابید و سربرسجده میگذاشت.لقمه نانی آنهم اگر میخورد یا نمیخورد.مانند مولایش ابوتراب خاکی و بدون ادعابود .تمام نیتش رضای خدا وخلق بود..... (ودرآخرهم شهادتش مانند ثارالله و یارانش بود پیکرمطهرش مانندشهدای دشت نینوا بر سرزمین عراق افتاد )تاریخ و بشریت هیچ زمانی اورافراموش نخواهدکرد و تلاش میکند استوره هایی مانند او بسازد هرچند(که هر گل یک بویی دارد و این سردارعزیز مردم ایران و مسلمانان جهان بوده و هست).....درآخر باتمام وجود میگویم مرگ بر مزدوران آمریکا و صیهونیست ها بااینکارمردم ایران ازآنها بیزاربودندکه هیچ متنفرترشدند.
تحلیل های برگزیده