قانون «انتقام سخت» در حال ابلاغ برای اجرا است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

قانون «انتقام سخت» در حال ابلاغ برای اجرا است

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به بررسی، تصویب و تأیید طرح امروز مجلس در راستای انتقام سخت از تروریسم آمریکایی اعلام کرد هم‌اکنون این قانون توسط رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور ابلاغ خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 07
کد خبر: ۳۲۹۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس در حاشیه جلسه امروز (سه شنبه 17 دی98) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و پس از تصویب طرح انتقام سخت، گفت: نشست شورای نگهبان با حضور 4 تن از فقها و سه تن از حقوقدانان این شورا در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس تشکیل شد و سه فوریت طرح انتقام سخت که به اتفاق آرا تصویب شده بود به تائید اعضای شورای نگهبان رسید.

 

وی افزود:‌ اذن مقام معظم رهبری درباره تخصیص 200 میلیون یورو برای حمایت از نیروی قدس در دو ماه پایانی سال 98 به صورت کتبی اخذ شد و هم اکنون این قانون توسط رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور ابلاغ خواهد شد.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس پس از تصویب سه فوریتی و تائید شورای نگهبان قانون باید بلافاصله توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شود.

 

امیرآبادی افزود: پیش از این گروه سنتکام تروریست شناخته می‌شدن از این پس اعضای پنتاگون هم به عنوان نیروهای تروریستی شناخته می‌شوند.

 

وی گفت: 200 میلیون یورو هم در قالب کمک به نیروی قدس و جهت برداشت از صندوق توسعه ملی در دو ماه پایانی تخصیص پیدا می‌کند و از این اعتبار در جهت مبارزه با جنایات آمریکا استفاده خواهد شد ضمن اینکه وزارت اطلاعات هم می‌بایست جهت شناسایی عاملان و آمران این اقدام تروریستی اقداماتی را باید انجام دهند.

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار