رایزنی عبدالمهدی با سفرای ۳ کشور در عراق-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رایزنی عبدالمهدی با سفرای ۳ کشور در عراق

نخست وزیر پیشبرد امور عراق امروز با سفرای سه کشور در خصوص تصمیم پارلمان عراق برای خارج کردن نیروهای بیگانه از این کشور گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 15
کد خبر: ۳۳۶۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  عادل عبدالمهدی، نخست وزیر پیشبرد امور عراق امروز با سفرای سه کشور در خصوص تصمیم پارلمان عراق برای خارج کردن نیروهای بیگانه از این کشور گفتگو کرد.

 

دفتر رسانه‌ای نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عادل عبدالمهدی صبح امروز دیدارهای جداگانه‌ای با سفرای کانادا، استرالیا و روسیه در عراق بنا به خواست آنها داشت.

 

بر اساس این گزارش؛ در این دیدارها، روابط دوجانبه و پرونده‌های مشترک و بحران منطقه‌ای و تلاش‌ها برای آرام کردن اوضاع و دور کردن کشورهای منطقه از هرگونه پیامدهای احتمالی و نیز تصمیم پارلمان عراق برای عقب نشینی نیروهای بیگانه از عراق و همکاری علیه تروریسم مورد رایزنی قرار گرفت.

 

عبدالمهدی به تلاش‌های دولت برای حفظ امنیت این کشور و حاکمیت ملی آن و عدم تبدیل عراق به صحنه نزاع‌های بین المللی اشاره کرد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار