بازیکن الجزایری تراکتور کیست؟ +عکس-راهبرد معاصر

بازیکن الجزایری تراکتور کیست؟ +عکس

بازیکن الجزایری تراکتور که باشگاه تراکتور بعد از جدایی فورچونه برای تقویت خط حمله خود به خدمت گرفت را بیشتر بشناسید.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 15
کد خبر: ۳۳۶۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛  تیم فوتبال تراکتور بعد از جدایی فورچونه عضو جدید را به باشگاه اضافه کرد اما بازیکن الجزایری تراکتور را بیشتر بشناسید.

 

بازیکن الجزایری تراکتور کیست؟ +عکس

 

با توجه به خواسته کادرفنی برای تقویت تیم در فاز تهاجمی، با یک مهاجم جدید که سابقه بازی در لیگ پرتغال را در کارنامه دارد، توافقات حاصل شد و پس از حضور در ایران و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های ایفمارک، این بازیکن به اردوی تیم در کشور ترکیه اضافه شد.

 

اوکاچا حمزویی بازیکن الجزایری و 29 ساله‌ مدنظر کادر فنی تراکتور هست که توانسته تست‌های پزشکی ایفمارک را با موفقیت پشت سر بگذارد. با توجه به حساسیت ویژه مالک و هیئت مدیره باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی با کیفیت، صرفاً به فیلم‌های بازی و رزومه‌ این بازیکن اکتفا نشده، بلکه در خصوص شرایط او از مراجع مختلف همچون باشگاه‌های سابقش، استعلامات لازم به عمل آمده است.

 

بازیکن الجزایری تراکتور کیست؟ +عکس

 

با توجه به مصوبه هیئت مدیره باشگاه و تأکید آقای ساکت الهامی، بازیکنان جدید باید آمادگی جسمانی و قابلیت‌های فنی‌شان را در تمرینات تیم نشان دهند؛ از این رو اوکاچا حمزویی، راهی اردوی تیم در آنتالیا شده تا طی سه جلسه تمرینی آمادگی بالا و توانایی‌هایش را ثابت کند.

 

این بازیکن متولد 29 نوامبر 1990 در کشور الجزایر بوده که 185 سانتی متر قد دارد. او فوتبالش را در کشور الجزایر شروع کرده و پس از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال کشورش، فصل 2016 – 2017 راهی تیم باشگاه دیپورتیوو ناسیونال پرتغال شد. باشگاهی که کریستیانو رونالدو نیز در رده جوانان برای آن توپ زده است.

 

این بازیکن فصل 2017 – 2018 را نیز در الجزایر ادامه داد و سپس بار دیگر در فصل 2018 – 2019 به تیم ناسیونال در سطح اول فوتبال پرتغال بازگشت.

 

بازیکن الجزایری تراکتور کیست؟ +عکس

 

اوکاچا حمزویی امسال نیز در تیم اتحاد بلعباس که از تیم‌های مطرح کشور الجزایر است، بازی کرده و اکنون برای تجربه چالش جدید، منتظر تأئید کادرفنی تراکتور است.

 

پست اصلی این بازیکن مهاجم نوک است و توانسته آمار 28 گل و 8 پاس گل را در کارنامه‌اش ثبت کند. 8 گل این بازیکن در سطح اول فوتبال پرتغال به ثمر رسیده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار