بعد از پایان مهلت 21 روزه دیوار مکزیک را می سازیم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
کاخ سفید:

بعد از پایان مهلت 21 روزه دیوار مکزیک را می سازیم

کاخ سفید می‏‌گوید نظر ترامپ عوض نشده و بعد از پایان مهلت ۲۱ روزه بازگشایی دولت، نظر دموکرات‎ها هرچه باشد؛ وی کار ساخت دیوار مکزیک را آغاز خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 26
کد خبر: ۳۴۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید می‌گوید به محض تمام شدن مهلت ۳ هفته‌ای بازگشایی دولت فدرال، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بدون توجه به موضع حزب دموکرات، کار ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک را پیش خواهد برد.

وی در این باره افزود: در روز بیست و یکم، ترامپ با یا بدون دموکرات‌ها، کار ساخت دیوار را پیش خواهد برد. تنها سوال پیش رو این است که آیا آنها می‌خواهند سهمی داشته باشند یا خیر.

گفتنی است ترامپ روز گذشته از موافقت خود برای از سرگیری مجدد فعالیت‌های دستگاه های دولتی پس از ۵ هفته تعطیلی خبر داد.

تعطیلی ۳۴ روزه کاخ سفید در دوره ترامپ طولانی ترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا به شمار می رود و دلیل آن، عدم موافقت دموکرات‌ها با بودجه ۵ میلیاردی پیشنهاد شده از سوی وی برای ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک است.

ترامپ مدعی است ساخت این دیوار، روند مهاجرت غیرقانونی به آمریکا را کنترل خواهد کرد.

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده