برگزاری عروسی دسته جمعی در هنگ کنگ+عکس-راهبرد معاصر

برگزاری عروسی دسته جمعی در هنگ کنگ+عکس

یک کلیسا در هنگ کنگ تصمیم گرفته است مراسم ازدواج زوج‌های جوان را به شکل دسته جمعی برگزار کند. هدف از این کار ایجاد حس همدلی و آرامش میان افرادی است که در آستانه زندگی مشترک در خطر ویروس کرونا قرار دارند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 07
کد خبر: ۳۵۴۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حدود ۳۰ هزار نفر در یک محل برگزاری کنسرت و جشن‌ها گرد هم جمع شدند تا در مراسم ازدواج دسته جمعی ده‌ها زوج شرکت کنند.


یک دانشجوی جوان دیگر که در این شرایط ازدواج کرده است می‌گوید: " دروغ است اگر بگویم اصلاً نگران ویروس کرونا نیستم، اما احساس می‌کنم امروز از ویروس محافظت می‌شوم. "

 

کره جنوبی ۲۴ مورد رسمی از شیوع بیماری کروناویروس جدید را در خاک خود ثبت کرده است. این در حالی است که تعداد مردگان در چین بیش از ۳۰، ۰۰۰ مورد است. جانگ یانگ چول مسئول رسمی این مراسم گفت: " کلیسای ما با این رویداد یک گام بزرگ برداشت، ما سعی کردیم بین افراد آرامش و امنیت تزریق کنیم و به آنان حس مثبتی بدهیم. "

 

نزدیک به ۶۰۰۰ زن و شوهر با لباس یکسان از ۶۴ شهر مختلف در این مراسم با یکدیگر ازدواج کردند. این روز‌ها که موجی سنگین از نا امیدی و انرژی منفی کشور‌های بسیاری را به خود درگیر کرده است، به نظر می‌رسد هدف از برگزاری این مراسم کاهش این حس منفی است. این نخستین بار نیست که این نوع مراسم ازدواج دسته جمعی برگزار می‌شود.

برگزاری عروسی دسته جمعی در هنگ کنگ+عکس

نکته جالب در این مراسم را می‌توان این موضوع دانست که عروس و داماد‌ها همه ماسک بر دهان داشتند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار