کرونا ویروس در کشور وجود ندارد-راهبرد معاصر

کرونا ویروس در کشور وجود ندارد

معاون وزیر بهداشت بر عدم وجود ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 15
کد خبر: ۳۶۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا رئیسی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: هم اکنون کلیه مبادی ورودی کشور شامل مرزهای زمینی، هوایی و دریایی با پیشرفته‌ترین تجهیزات و همچنین پایش بهداشتی تحت کنترل کامل کارشناسان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی قرار دارند.

 

وی اظهار داشت: شمار تلفات کروناویروس در چین به ۱۵۰۰ نفر رسیده ؛ این درحالیست که تعداد مبتلایان به این ویروس همچنان روبه افزایش است.

 

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت : امروز در یازدهمین روز قرنطینه، کلیه هموطنان بازگشته از شهر "ووهان" چین در سلامت کامل به سر برده و آزمایش‌های مربوطه منفی است، و این عزیزان طبق پروتکل‌های جهانی تا سه روز دیگر در قرنطینه خواهند بود.

 

وی افزود: علاوه بر فراهم بودن کلیه امکانات رفاهی برای این هموطنان، پزشکان متخصص، کارشناسان امور بیماری‌ها، بهداشت محیط و اورژانس در محل قرنطینه مستقر و بر سلامت ایشان نظارت کامل دارند.

 

رئیسی ضمن اشاره به انتشار برخی شایعات پیرامون وجود مواردی از کرونا ویروس در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام شده هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکنون دیده نشده و هموطنان اخبار پیرامون کرونا ویروس را فقط از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
آقای علیرضا رئیسی معاونت محترم بهداشت بازهم تکذیب کن:::ویروس کرونا درایران نیست::::الهی مسئولینی که دروغ میگویندوبا جان ومال مردم بازی میکنندرسوا دردوجهان بفرما....آمین
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار