ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

آغاز طرح ضربتی خلوت‌کردن خیابان‌ها در استان مرکزی

آغاز طرح ضربتی خلوت‌کردن خیابان‌ها در استان مرکزی استاندار مرکزی گفت: طرح ضربتی خلوت‌کردن خیابان‌های شهر‌های مختلف استان مرکزی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا روز شنبه براساس مصوبات قرارگاه زیستی این استان آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 14
کد خبر: ۳۸۱۹۷

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از  روابط عمومی استانداری مرکزی، سید «علی آقازاده» افزود: براساس مصوبات قرارگاه زیستی استان مرکزی شهرداری اراک وظیفه دارد از امروز با همکاری نیروی انتظامی نسبت جمع‌آوری بساط بازارروز ا و دستفروشان در مناطق مختلف استان اقدام کند.

 

وی ادامه داد: تمامی واحد‌های صنفی بازارها، مجتمع‌ها تجاری و پاساژ‌ها به‌جز فروشندگان مواد پروتینی (قصابی و مرغ فروشان)، قنادان، فتیرفروشان، خواربارفروشان، لبنیات، سوپرمارکت‌ها، میوه فروشان، رستوران‌ها بیرون بر، خشکشویی‌ها و خدمات فنی خودرویی از تاریخ ٢٥ اسفند تا ٢٩ اسفند ماه تعطیل اعلام می‌شود.

 

استاندار مرکزی با بیان این‌که تداوم نظارت‌ها منوط به برنامه قرارگاه نظامی است، بیان کرد: نظارت بر حسن انجام مصوبات قرارگاه زیستی استان بر عهده بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی است و تمامی واحد‌های صنفی که بهداشت لازم را رعایت نکنند نیز در اسرع وقت مهر و موم می‌شوند.

 

آقازاده گفت: تمامی امور اداری اتحادیه‌های صنفی از تاریخ ٢٥ اسفند تا پایان تعطیلات رسمی تعطیل است و پروانه‌های صنفی که تاریخ اعتبارشان به پایان رسیده تا دوماه دیگر اعتبار دارد.

 

براساس آخرین آمار ۵۸۳ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۱۲ نفر از آنان بهبود یافته و ۶۸ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار