ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

یک سوم مردم تهران گرفتار معاش خود هستند

یک سوم مردم تهران گرفتار معاش خود هستند معاون اجتماعی شهردار تهران گفته است براساس آخرین نظر سنجی‌های انجام شده یک سوم مردم تهران نگران معاش خود هستند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 08
کد خبر: ۳۹۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدجواد یگانه معاون اجتماعی شهردار تهران در پستی توئیتری نوشت: با نیمه تعطیل شدن شهر یک‌سوم مردم تهران گرفتار معاش روزانه‌اند.

 

وی نوشته است: یک‌سوم هم نهایتاً تا یکی دو ماه دیگر دوام می‌آورند. اگر انتظار داریم مردم در خانه بمانند، برای معیشت این جمعیت باید چاره‌اندیشی فوری شود.

 

بر اساس نظرسنجی اخیر، غیرحقوق‌بگیران آسیب‌دیده‌ترین گروه معیشتی هستند.

یک سوم مردم تهران گرفتار معاش خود هستند

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
یک ایرانی ایرانی دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
سلام تو رو خدا به مردم کمک کنید اگه باکرونا مشگل پیدا نکنند، از نداری مشگل پیدا میکنند خواهشا ارزاق را دولت برای جلوگیری از کرونا مامورانی برای اینکار استخدام کند هرشهرومحله ای مایحتاج مردم را در خانه هایشان توزیع کنند، وروی نفرات ارزاق به هرخانه ای بدهد، به نظرمن همین بن را دولت خودش عنان به دست بگیره وافراد مریض راجداسازی کنه وکلا یکماه تمام کشور را تحت اختیار بگیره واجازه ندهد برای خرج ومخارج راه بیفتند وبی خیال کرونا شوند، خواهش میکنم هرشهری، که طبق قوانین پیروی نکردند، محبوسشان کند، ولی تمام مایحتاجشان را برای مردم فراهم کنند، هرکس حتی به منزل همسایه بغلیش رفت تذکر وتوبیخ شوند، من فکرمیکنم بهترین راه توکونی زدن کرونا، جداسازی، نگهداری مردم درمنزل، ورساندن مایحتاج ضروری به مردم میباشد، فقط یک قشرمحدود مثل دکتر ها پرستارها، و آمبولانسها و امداد رسانهای واجب را بالباسهای مخصوص پوشش دهید، خیاط استخدام کنید که لباسهای سراسری بدوزند، که تمام سرشان هم پوشیده باشد، ما همه دستبوس دولت میشویم، این قولها پول میدهیم دردی دوا نمیکند، مهم رسیدگی کردن دولت است، این پولها خرج چه میخواهد شود،؟ آذوقه و ارزاق ومایحتاج مردم که خود دولت رسیدگی کند، ممنونم
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار