رویترز: اپراتور موبایلی استارلینک راه‌اندازی می‌شود بارش در راه این مناطق کشور طی دو روز آینده افزایش ناگهانی قیمت محصولات اپل آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع شد؟ اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟

مجلس برای احراز رتبه‌بندی معلمان ورود می‌کند؟

مجلس برای احراز رتبه‌بندی معلمان ورود می‌کند؟ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نوشت: جهت اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان دو رئیس جمهور و پنج وزیر به وعده عمل نکردند، مجلس با طرح دوفوریتی جهت اجرای ماده ۶۳ قانون برنامه ورود خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 10
کد خبر: ۴۰۰۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر،  جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در توییتی در واکنش به حذف رتبه بندی معلمان نوشت: جهت اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان دو رئیس جمهور و پنج وزیر به وعده عمل نکردند.

 

مجلس با طرح دوفوریتی جهت اجرای ماده 63 قانون برنامه ( ششم توسعه) ورود خواهد کرد.

 

مجلس برای احراز رتبه‌بندی معلمان ورود می‌کند؟

به گزارش تسنیم، با اجرای بخشنامه اعمال امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری، رتبه‌بندی معلمان در عمل حذف شد.

 

برخی معلمان به ویژه آنهایی که سابقه کاری بالاتری دارند، می‌گویند، 50 درصد امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری برای آنها به طور کامل اجرا نشده است و برخلاف گفته‌های مسئولان وزارت آموزش وپرورش که می‌گویند میانگین حقوق معلمان 1.5 میلیون تومان افزایش داشته است این افزایش برای آنها در برخی موارد حتی کمتر از 100 هزار تومان بود.

 

آنها می‌گویند که کنار گذاشته رتبه‌بندی معلمان باعث افزایش شکاف بین حقوق میان معلمان و ستادی‌ها شده است.

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
سلام .این مجلس در حال اتمام است .کی انشا الله؟!!!!!!!
سودا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
بد
محسن نوروزی
Philippines
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
زود است عجله نکنید ....؟؟؟!!!! تا کی باید صبر کرد ....؟؟؟!!! عین قانون را وزارت اموز و پرورش عمل نمیکند هر روز یک قانون .... حق ما فرهنگیان بازنشسته خورده شد .....؟؟؟!!!کسی هم پاسخگو نیست ....؟؟؟!!!!ظلم بیداد میکند ....؟؟؟؟!!!خدا کند که گوش شنوایی باشد .....؟؟؟؟!!!!1
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار