توضیح شهردار تهران درباره واقعیت لغو کنسرت همایون شجریان جزئیات افزایش شهریه دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی جدید اعلام شد قیمت واکسن آنفلوانزا اعلام شد/ تزریق رایگان برای گروه‌های پرخطر شناسایی ۱۰۰۰ مدرسه سنگی در کشور/سازمان نوسازی مدارس: ۷۴۰۰ پروژه آموزشی وضعیت بحرانی دارند محدودیت‌های تردد محور‌های شمالی کشور + جزئیات  نتایج آزمون رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی ۱۴۰۴ اصلاح می‌شود تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۴ تا ۱۷ شهریور + جزئیات و شرایط انتخاب رشته توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه: وضعیت کشور پس از جنگ بسیار امیدبخش است و در وضعیت مطلوبی قرار داریم نتایج نهایی نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ اعلام شد برکناری ۲ مدیر و لغو قرارداد یک پیمانکار در شهرداری قزوین در پی حواشی اخیر برخورد با دستفروشان صدور هشدار دریایی سطح زرد در مازندران؛ شنا و صید از پنجشنبه ممنوع شد تاریخ و شرایط انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۴ آخرین وضعیت جاده های شمالی / جاده چالوس یک‌طرفه شد دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۴ منتشر شد کلاهبرداری ۳ نفر در پوشش مأموران اداره آب

امکان افزایش کرایه تاکسی چقدر است؟

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اگر ما یک ریال به کرایه‌های تاکسی اضافه کنیم، از فردا سازمان‌های نظارتی با این موضوع مخالفت می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 15
کد خبر: ۴۰۵۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوسف حجت در خصوص وعده کمک خرید ۵۰۰ اتوبوس به تهران تا پایان اردیبهشت ماه گفت: در حال حاضر کارخانجات داخلی، اتوبوس آماده‌ای برای فروش ندارند و اگر همین امروز قراردادی با خودروسازان برای خرید بسته شود، سه ماه دیگر می‌توانیم امیدوار باشیم اتوبوس‌ها آماده شوند.

 

وی ادامه داد: این‌گونه نیست که خودروسازان اتوبوس را تولید و در انبار نگهداری کنند، سفارش از خارج کشور زمانبر است و این اتوبوس‌ها کمکی است که دولت پیشنهاد داده در شرایط کرونایی به شهرداری‌ها انجام دهد. با توجه به اینکه امکان خریداری اتوبوس تا پایان اردیبهشت وجود ندارد، به همین تعداد، یکی از خودروسازان مینی‌بوس دارد. ما پیشنهاد کردیم مینی‌بوس که نقدتر است، جایگزین خرید اتوبوس شود.

 

حجت در ادامه در پاسخ به این پرسش که اعلام شده تاکسی‌ها در صورتی می‌توانند سه مسافر سوار کنند که صندلی راننده جداسازی شده باشد، در چنین شرایطی هزینه فعالیت تاکسی‌ها برای رانندگان به صرفه نخواهد بود، گفت: تاکسی یک وسیله شخصی است و ما تا اندازه‌ای می‌توانیم بسته‌های حمایتی از این وسیله نقلیه داشته باشیم. این موضوع که این تعداد مسافر، هزینه‌های تاکسی را تأمین نمی‌کند، کاملاً درست است. ما به طور پایلوت برای ۳۰۰۰ تاکسی، طرح جداسازی را انجام داده‌ایم و برای ادامه آن، رانندگان باید با ما همکاری کنند و هزینه‌ها را بپذیرند. ما می‌دانیم فشاری که در این شرایط رانندگان تاکسی تحمل می‌کنند و همانند پزشکان و کادر درمانی، همکاران ما در بخش‌های مختلف مدیریت شهری از جمله رانندگان تاکسی، اتوبوس، مترو، خدمات پسماند، بهشت‌زهرا و … در حال فداکاری هستند، اما محدوده اختیارات ما نیز مشخص است.

 

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: اگر ما یک ریال به کرایه‌های تاکسی اضافه کنیم، از فردا سازمان‌های نظارتی با این موضوع مخالفت می‌کنند بنابراین امکان تأمین هزینه‌ها از محل افزایش کرایه نیز وجود ندارد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار