جزئیات وام جدید فرهنگیان مهر ۱۴۰۴ آخرین جزئیات از تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۵ جزئیات برگزاری آزمون استخدامی در سازمان محیط زیست جزئیات افزایش حقوق معلمان در سال ۱۴۰۴ طبق رتبه بندی جدید همه نکات مهم درباره انتخابات شوراها و مهلت استعفا داوطلبان شورا وزیر بهداشت از رسانه‌ها عذرخواهی کرد نحوه ثبت نام وام قرض الحسنه آموزش و پرورش / مهلت بارگذاری مدارک رتبه‌بندی معلمان فوری/ مستمری مهر ۱۴۰۴ مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واریز شد + مبالغ واریزی دستور دادستان تهران برای شناسایی عوامل پشت صحنه در تولید، توزیع و تبلیغ عروسک‌های توهین کننده به مقدسات کیفرخواست علیه قاتل روانشناس معروف/ پسرخاله دکتر زهرا میرزایی محاکمه می‌شود تمدید مهلت ثبت‌نام عمره دانشجویی جزئیات پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی هزینه ثبت نام آزمون‌های سازمان سنجش ۱۴۰۵ چقدر است؟ اعلام جرم دادستانی علیه زهره سادات هاشمی مجری سابق صداوسیما پیش‌بینی وقوع طوفان گرد و خاک در تهران؛ از توقف کنار درختان و سازه‌ها خودداری کنید خط مزاحمان تلفنی اورژانس تهران مسدود می‌شود

امکان افزایش کرایه تاکسی چقدر است؟

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اگر ما یک ریال به کرایه‌های تاکسی اضافه کنیم، از فردا سازمان‌های نظارتی با این موضوع مخالفت می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 15
کد خبر: ۴۰۵۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوسف حجت در خصوص وعده کمک خرید ۵۰۰ اتوبوس به تهران تا پایان اردیبهشت ماه گفت: در حال حاضر کارخانجات داخلی، اتوبوس آماده‌ای برای فروش ندارند و اگر همین امروز قراردادی با خودروسازان برای خرید بسته شود، سه ماه دیگر می‌توانیم امیدوار باشیم اتوبوس‌ها آماده شوند.

 

وی ادامه داد: این‌گونه نیست که خودروسازان اتوبوس را تولید و در انبار نگهداری کنند، سفارش از خارج کشور زمانبر است و این اتوبوس‌ها کمکی است که دولت پیشنهاد داده در شرایط کرونایی به شهرداری‌ها انجام دهد. با توجه به اینکه امکان خریداری اتوبوس تا پایان اردیبهشت وجود ندارد، به همین تعداد، یکی از خودروسازان مینی‌بوس دارد. ما پیشنهاد کردیم مینی‌بوس که نقدتر است، جایگزین خرید اتوبوس شود.

 

حجت در ادامه در پاسخ به این پرسش که اعلام شده تاکسی‌ها در صورتی می‌توانند سه مسافر سوار کنند که صندلی راننده جداسازی شده باشد، در چنین شرایطی هزینه فعالیت تاکسی‌ها برای رانندگان به صرفه نخواهد بود، گفت: تاکسی یک وسیله شخصی است و ما تا اندازه‌ای می‌توانیم بسته‌های حمایتی از این وسیله نقلیه داشته باشیم. این موضوع که این تعداد مسافر، هزینه‌های تاکسی را تأمین نمی‌کند، کاملاً درست است. ما به طور پایلوت برای ۳۰۰۰ تاکسی، طرح جداسازی را انجام داده‌ایم و برای ادامه آن، رانندگان باید با ما همکاری کنند و هزینه‌ها را بپذیرند. ما می‌دانیم فشاری که در این شرایط رانندگان تاکسی تحمل می‌کنند و همانند پزشکان و کادر درمانی، همکاران ما در بخش‌های مختلف مدیریت شهری از جمله رانندگان تاکسی، اتوبوس، مترو، خدمات پسماند، بهشت‌زهرا و … در حال فداکاری هستند، اما محدوده اختیارات ما نیز مشخص است.

 

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: اگر ما یک ریال به کرایه‌های تاکسی اضافه کنیم، از فردا سازمان‌های نظارتی با این موضوع مخالفت می‌کنند بنابراین امکان تأمین هزینه‌ها از محل افزایش کرایه نیز وجود ندارد./ مهر

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار