وزیر آموزش و پرورش پیام صادر کرد چت جی‌پی‌تی از ورود به ۳ حوزه حساس منع شد یوتیوب رفع فیلتر شد؟ مدارس بندرعباس و شرق هرمزگان تعطیل شد تاخیر در آغاز فعالیت ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس ۶ شهر خوزستان صدور احکام سنگین برای متهمان پرونده تعاونی اعتباری مولی‌الموحدین رد چراغ قرمز گران تمام می‌شود؛ ۵ نمره منفی برای شخصی‌ها، ۱۰ نمره برای عمومی‌ها تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان فردا سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۴ انتشار دفترچه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۴ مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک خودرو ساعت اتمام طرح ترافیک تهران واکنش دادستانی به ماجرای خودکشی جوان الیگودرزی با سلاح گرم؛ سرلک هیچ پرونده قضایی نداشت؛ ادعای رسانه‌های معاند واقعیت ندارد افشای جزئیات تازه از بازداشت مرد مدعی مقابله با بدحجابی؛ نه سلاح داشت، نه مجوز تاخیر در آغاز فعالیت ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس ۶ شهرستان خوزستان شناسایی باند ۵ نفره کلاهبردار در شبکه‌های اجتماعی افشاگری استاندار تهران درباره صدور پروانه‌های محرمانه در حریم پایتخت

امکان افزایش کرایه تاکسی چقدر است؟

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اگر ما یک ریال به کرایه‌های تاکسی اضافه کنیم، از فردا سازمان‌های نظارتی با این موضوع مخالفت می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 15
کد خبر: ۴۰۵۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوسف حجت در خصوص وعده کمک خرید ۵۰۰ اتوبوس به تهران تا پایان اردیبهشت ماه گفت: در حال حاضر کارخانجات داخلی، اتوبوس آماده‌ای برای فروش ندارند و اگر همین امروز قراردادی با خودروسازان برای خرید بسته شود، سه ماه دیگر می‌توانیم امیدوار باشیم اتوبوس‌ها آماده شوند.

 

وی ادامه داد: این‌گونه نیست که خودروسازان اتوبوس را تولید و در انبار نگهداری کنند، سفارش از خارج کشور زمانبر است و این اتوبوس‌ها کمکی است که دولت پیشنهاد داده در شرایط کرونایی به شهرداری‌ها انجام دهد. با توجه به اینکه امکان خریداری اتوبوس تا پایان اردیبهشت وجود ندارد، به همین تعداد، یکی از خودروسازان مینی‌بوس دارد. ما پیشنهاد کردیم مینی‌بوس که نقدتر است، جایگزین خرید اتوبوس شود.

 

حجت در ادامه در پاسخ به این پرسش که اعلام شده تاکسی‌ها در صورتی می‌توانند سه مسافر سوار کنند که صندلی راننده جداسازی شده باشد، در چنین شرایطی هزینه فعالیت تاکسی‌ها برای رانندگان به صرفه نخواهد بود، گفت: تاکسی یک وسیله شخصی است و ما تا اندازه‌ای می‌توانیم بسته‌های حمایتی از این وسیله نقلیه داشته باشیم. این موضوع که این تعداد مسافر، هزینه‌های تاکسی را تأمین نمی‌کند، کاملاً درست است. ما به طور پایلوت برای ۳۰۰۰ تاکسی، طرح جداسازی را انجام داده‌ایم و برای ادامه آن، رانندگان باید با ما همکاری کنند و هزینه‌ها را بپذیرند. ما می‌دانیم فشاری که در این شرایط رانندگان تاکسی تحمل می‌کنند و همانند پزشکان و کادر درمانی، همکاران ما در بخش‌های مختلف مدیریت شهری از جمله رانندگان تاکسی، اتوبوس، مترو، خدمات پسماند، بهشت‌زهرا و … در حال فداکاری هستند، اما محدوده اختیارات ما نیز مشخص است.

 

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: اگر ما یک ریال به کرایه‌های تاکسی اضافه کنیم، از فردا سازمان‌های نظارتی با این موضوع مخالفت می‌کنند بنابراین امکان تأمین هزینه‌ها از محل افزایش کرایه نیز وجود ندارد./ مهر

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار