حمودی: با شکست داعش، دوره آمریکا در منطقه تمام شد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حمودی: با شکست داعش، دوره آمریکا در منطقه تمام شد

عصر آمریکا در منطقه خاورمیانه، بعد ازشکست داعش، به‌سر آمده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 05
کد خبر: ۴۱۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ «همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، روز گذشته در جریان استقبال از «میخائیل بوگدانف» فرستاده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه به خاورمیانه و آفریقا، گفت: ایالات متحده از تعهدات خود در چارچوب توافقنامه‌های بین‌المللی طفره رفته است و تلاش می‌کند سلطه خود را بر جهان تحمیل کند.

السومریه‌نیوز نوشت: حمودی تأکید کرد: بعد از پیروزی‌ بر گروه تروریستی داعش، که با اراده ملی محقق شد، عصر هژمونی آمریکا در منطقه پایان یافته است.

وی در ادامه گفت: ما از پیشرفت‌های موجود در روابط دوجانبه عراق و سوریه استقبال می‌کنیم. این امیدواری وجود دارد که این روابط در تمامی جوانب تقویت شود.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق یادآور شد: آمریکا هر کجا مستقر شده است ویرانی و کشتار جمعی را باعث شده، و ما این وضعیت را در عراق، افغانستان، سوریه و یمن مشاهده می‌کنیم.

تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده