صدور احکام رتبه‌بندی معلمان بزودی-راهبرد معاصر

صدور احکام رتبه‌بندی معلمان بزودی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تصویب ترمیم احکام رتبه‌بندی معلمان توسط هیات وزیران گفت: احکام رتبه بندی معلمان این استان بزودی صادر می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 22
کد خبر: ۴۳۵۳۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛  احمد اسکندری نسب افزود: بر اساس تصمیم هیات وزیران، احکام رتبه‌بندی معلمان صادر و بر اساس مصوبه اسفندماه نیز کارکنان دولت از ضریب فوق‌العاده شغل فصل دهم برخوردار خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: زمان اجرای این طرح از اول فروردین ۹۹ خواهد بود و احکام معلمان نیز به سرعت اصلاح و مابه‌تفاوت از فروردین ۹۹ پرداخت خواهد شد.


اسکندری نسب ضمن تقدیر از هیات وزیران گفت: با صدور احکام ترمیم رتبه بندی در کنار دیگر افزایش ها، میزان حقوق فرهنگیان نسبت به مهر ۹۸، بیش از ۵۰ درصد رشد خواهد داشت که نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به ارتقا سطح منزلت و معیشت فرهنگیان دارد./ ایرنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم ابتدایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
با تشکر فراوان ازمسولین دلسوز ودعای خیر وسلامتی برای ایشان.
ناشناس
Germany
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
پاچه خوار این را به حساب دولت نگذار. ۳ماه است بر سر این موضوع کشمکش داریم .تا حالا خواب بودی ؟؟؟ برای خودتان از اول اسفند فوق العاده ویژه برقرار شده چرا تا حلا لال بودی ؟؟؟ اگر راست می گویی میزان آن چقدر است ؟؟؟؟؟؟؟
شیرزاد فلاح
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
بنده از کلمه ی ترمیم در ضمن سخنان وزیر عنوان شده سر در نمی آورد م
کسی هست برای بنده توضیح دهد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
ما هم از هیعت دولت تشکر میکنیم اقای اسکندری شما که دستی بر اتش داری پیام ما سربازان زمان جنگ را به مسولان برسانید چرا فوقالعده ایثار گری ما را قطع کردند درصورتی ریس دیوان عدالت اداری هم دوروز پیش گفت نباید قطع میشد
ناشناس
Austria
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
اینهمه تو بوق و کرنا نکنین هر موقع حکم اومد و شاهد اصلاح احکام بودیم
قول می دیم خودمون اعلام کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
خواهش میکنیم دیگه کافیهههه!!!!روزی چند بار این خبر گذاشته میشه !!!! هر وقت حکما رو زدن بهتون اطلاع میدیم،،،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
سلام.عجب انسانهای وارسته ای هستن. از حرفهای این بنده خدا اینطور متوجه بشین که هم برای معلمین در احکام میخوان فوق العاده ویژه برقرا کنن هم رتبه بندی.وای عجب وزیری داریم. از اون بهتر معاون مالی وزارتخونه از اون دوتا بهتر مدیر کل های که به واسته نمایندگان استان انتخاب میشن. وای خدا اینهم خوشی رو از ما نگیر.بخدا قسم اگر این اینجور ادمها تو کشورهای دیگه بودن رودست اینار نگاه میداشتن چون زوزی صد قسمت از اینها میشه طنز ساخت.حالا ما قدر اینا رو نداریم. ضمنا آقا یا خانم سانسور تنها خودبخون چاپ نکن.اره عزیز من.
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
باسلام نماینده عزیز کرمان پس این احکام را کی می زنند خسته شدیم دیگه این قدر خبرهای گوناگون شنیدیم
معلم
Germany
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
از کرامات شیخ ما این است شره میخورد و می گفت شیرین است
جناب مدیر کل دیر اعلام فرمودین خبرتان بیات شده. همه معلم ها خودشون این را میدانستند.
سوال از جناب عالی این هست که اگر برای رتبه بندی خوشحال هستید چرا وقتی قبل از عید این رتبه بندی را از احکام معلم ها قطع کردند هیچ اعتراضی نکردید الان که این حکم با اعتراض فرهنگیان صادر شده شما یادتون افتاده که از این اب یه ماهی به نفع خودتون بگیرید؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
سلام معلمان یکی ازاقشارتاثیرگذاربرسرنوشت کشوربراساس تعلیم وتربیت به نسلهای آینده وپشتوانه محکم نظام هستن معلمانی که تابه امروزبخاطرشان ومنزلت معلمی همه سختیهارابجان خریدندوزیرپای فشاراقتصادی خردشدن که حقشان نبودامیدکه این طرح بطوردقیق براساس برنامه ششم میباشدبدرستی اجراشودوجایگاه معلمی که تاثیربرروی همه خانواده هادارحفظ شودوامیدبازنشستگان فرهنگی نیزبه پاس سالهازحمت دراین سنگرازمزایای همسان سازی حقوق بهره مندشدوحیثیتشان بخاطربی پولی خدشه دارنشودکه گناهی بس نابخشودنی است ازاین رسانه بخاطرروشنگری بسیارممنونم
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار