آدرس سامانه دارايي سهام عدالت-راهبرد معاصر

آدرس سامانه دارايي سهام عدالت

برای اطلاع از جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت خو د به سامانه دارایی سهام عدالت مراجعه کنید.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 30
کد خبر: ۴۴۱۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سامانه دارایی سهام عدالت برای آگاهی مشمولان این سهام از میزان واقعی سهام خود و تعداد ارزش هر سهام و جزئیات دقیق تر در خصوص سهام عدالت خود توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه راه اندازی شد. 

 

آدرس سامانه دارايي سهام عدالت

امکان مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، فراهم شده است. در این راستا، درگاه اینترنتی www.sahamedalat.ir به منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه طراحی شده است.


امکان مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، فراهم شده است.

 

به گزارش ایسنا، پس از نهم اردیبهشت ماه که مقام معظم رهبری ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت را صادر کردند، به مشمولان سهام عدالت فرصت داده شد که چنانچه قصد دارند روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند، تا پانزدهم خردادماه به آدرس اینترنتی www.samanese.ir مراجعه کنند.

 

در این راستا، درگاه اینترنتی www.sahamedalat.ir به منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه طراحی شده است.

 

بر این اساس افرادی که ارزش سهام عدالت آن‌ها ۴۹۲ هزار تومان است، بر اساس قیمت‌های امروز (نهم خردادماه) ارزش واقعی سهام عدالت آن‌ها در حدود ۴۲ شرکت، هفت میلیون و ۶۸۰ تومان است یا ارزش واقعی سهام عدالت فردی که ارزش سهامش ۴۹۰ تومان است، در این تاریخ هفت میلیون و ۸۳۰ هزار تومان محاسبه شده است.

 

آدرس سامانه دارايي سهام عدالت

 

هدف از راه اندازی سامانه دارايي سهام عدالت

این درگاه به منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب نموده‌اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه طراحی شده است.

 

فروش سهام عدالت 

لازم به توضیح است که جهت ثبت سفارش فروش سهام می‌توانید به بانک‌های عامل مراجعه فرمائید و یا در صورت تمایل از طریق کارگزاری‌های فعال بازار سرمایه مطابق با شرایط مصوب اقدام فرمائید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده