مسوولان بی خبر از مشکلات مردم نباشند-راهبرد معاصر

مسوولان بی خبر از مشکلات مردم نباشند

سرگرد علی اصغر شهیری: مسوولان دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 08
کد خبر: ۴۴۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده بسیج سپاه ناحیه 15خرداد قرچک صبح امروز در مراسم یادواره شهدای روستای قشلاق جست اظهار داشت: این مراسم پرفیض مطلق به شهداست و این یادواره با دو مناسبت مهم تلفیق شده است، پیروزی انقلاب اسلامی، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

وی گفت: جمله ای که می‌توانم برای شهدا و خانواده شهدا بگویم این است که شرمنده شهدا هستیم، چرا در مسیر شهدا و ولایت خوب حرکت نکردیم.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه 15خرداد قرچک افزود: 20بهمن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و آغاز عملیات و الفجر 8که با رمز یا فاطمه الزهرا آغاز شد و از همه مهم تر برتری در عملیات والفجر 8 رمز یا زهرا بوده است.

شهیری در ادامه این یادواره شهدا گفت: دختر رسالت و نبوت همیشه و همه حال پشتیبانی از ولایت بوده است و در مسیر حق بوده و در مبارزه با انحرافات و فتنه آن زمان تکلیف خودش را خوب ادا کرد در این مسیر سختی های زیادی تحمل کردند.

وی گفت: حال ما که فاطمه زهرا(س) و شهدا را الگو قرار دادیم آیا در دفاع از حق و دفاع از ولایت و رهبری چه کرده ایم و نباید در مسیر حق ولایت و رهبری کوتاهی کنیم.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه 15خرداد قرچک افزود: شما به محله هایی که شهید دادند بروید و بپرسید شهدا چگونه رفتار می کردند، افرادی پاک، نیک سرشت در محله های خود بودند، حضرت فاطمه زهرا(س) وصیت کرد پیکرش را شبانه دفن کنید چرا که از پیکر آن حضرت سو استفاده نکنند مانند بعضی از مسوولان که در زیر پیکر شهدا فرار می گیرند و بر عکس مسیر شهدا قدم بر می دارند.

شهیری تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا از زمان حضرت فاطمه زهرا (س) شروع شد، مسوولان نیز باید تکریم از خانواده شهدا را به نحو احسن انجام دهند چرا که خانواده شهدا فرزندان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند تا در اقدام خانواده شهدا شبهه ایجاد کنند، دشمنان نظام در حال تفرقه انگیزی میان مسوولان و مردم و نظام هستند، دشمنان در حال ایجاد شکاف بین مردم و ولایت و رهبری است باید اگاهانه با این موارد برخورد کنید .

فرمانده بسیج سپاه ناحیه 15خرداد قرچک یاد آور شد: انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی در اقتدار کامل بسر می برد برای این حرف دلیل و برهان آورده شود چرا که جوانان امروز در تیر باران تهاجم فرهنگی قرار دارند.

شهیری گفت: دشمن با تمام وجود در مقابل پیشرفت های ما ایستاده و نمی خواهد کشور در حوزه دفاعی پیش رفت کنیم، در حوزه نانو جزوه ده کشور برتر هستیم در همین شهرستان قرچک در قبل از انقلاب یک خط تلفن در شهرستان نداشتیم در حال حاضر 75هزار خط تلفن موجود است این پیشرفت بی نظیر است.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام با یکدیگر متحد شداند و اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را نخواهد و این آرزو را به گور خواهند برد و در کنار پیشرفت مشکلاتی هم داریم و این مشکلات بخاطر وجود دشمنان نظام و تحریم هاست و بعضی از این مشکلات بخاطر نا کار آمدی بعضی ازمدیران است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه 15خرداد قرچک تاکید کرد: مردم در روز 22بهمن نشان خواهند داد که پشتیبان ولایت و رهبری هستند و این امر بیشتر از قبل خواهد شد در طول چهل سال همیشه سنگ اندازی و تفرقه انگیزی کرده اند.

شهیری اظهار کرد: باید مسوولان دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند چرا که این مردم در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه و نظام و انقلاب هستند مسوولان نظام باید کار های نشدنی را شدنی کنند تا مردم به مسوولان خود افتخار کنند و کلمه خواستند در جمهوری اسلامی معنی شده است.

وی خاطرنشان کرد: قدر امنیت را بدانید برای امنیت شهدای زیادی تقدیم نظام شده قدر نظام را بدانیم چرا که امن ترین کشور در غرب آسیا هستیم.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده