پیش بینی مسئولان رژیم صهیونیستی درباره انحلال کنست-راهبرد معاصر

پیش بینی مسئولان رژیم صهیونیستی درباره انحلال کنست

مسئولان رژیم صهیونیستی، انحلال کنست را تا پاییز آینده و کشیده شدن انتخابات به دور چهارم را پیش بینی می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 07
کد خبر: ۴۴۸۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئولان صهیونیست پیش بینی کرده‌اند «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تلاش برای انحلال کنست در پاییز آینده عقب‌نشینی نمی‌کند و این به معنای آن است که سال ۲۰۲۱ شاهد چهارمین دوره این انتخابات خواهد بود.

 


شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که در حال حاضر تنها چیزی که کابینه اسرائیل را نگه داشته٬ نیاز به تصویب بودجه و تمایل نتانیاهو برای الحاق کرانه باختری است.


این شبکه افزود: با وجود دشواری‌های زیادی که نتانیاهو در زمینه الحاق مناطق فلسطینی با آن مواجه است٬ به نظر می‌رسد که او بر روی ترسیم یک نقشه برای الحاق بخش زیادی از زمین‌های فلسطین که در نقشه دونالد ترامپ٬ رئیس جمهور آمریکا برای اسرائیل مشخص شده کار می‌کند.

 


در همین راستا منابع حزب لیکود اعلام کردند که نتانیاهو برای نامزدی ریاست آینده رژیم صهیونیستی برنامه ریزی می‌کند؛ مگر اینکه اتفاق دیگری بیفتد.

 


منابع مذکور افزودند که این تنها راه پیش روی نتانیاهو برای فرار از محاکمه و کسب حمایت ناگهانی ائتلاف احزاب راست‌گرای افراطی و هرکسی که می‌خواهد وی را خارج از منصب نخست وزیری رژیم صهیونیستی ببیند است.

 


انتخابات ریاست رژیم صهیونیستی قرار است در جولای آینده با پایان دوره «رئووین ریولین» رئیس کنونی رژیم اشغالگر برگزار شود.

 


در خلال دوره گذشته منابع سیاسی رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «یولی ادلشتاین» رئیس سابق کنست و وزیر بهداشت کنونی صهیونیست‌ها به همراه «عمیر بیرتس» وزیر اقتصاد رژیم اسرائیل قصد دارند برای انتخابات ریاست این رژیم کاندید شوند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار