واریز سود شرکت های بورسی توسط سامانه سجام امکان پذیر است؟-راهبرد معاصر

واریز سود شرکت های بورسی توسط سامانه سجام امکان پذیر است؟

گفتگوی زنده اینستاگرامی با حسین خزلی خرازی، کارشناس بازار بورس، امشب ساعت 21.30 با موضوع امکان واریز سود مجامع شرکت های بورسی توسط سامانه سجام برگزاری می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 07
کد خبر: ۴۴۹۰۴

به گزارش راهبرد معاصر، گفت و گوی زنده اینستاگرامی با حسین خزلی خرازی، کارشناس بازار بورس و مدیر عامل سابق کارگزاری بانک کشاورزی، درباره امکان سنجی واریز تقسیم سود برای سهامداران شرکت‌های بورسی توسط سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام، امشب ساعت 21.30 برگزار می‌شود.

 

شرکت های عرضه شده در بورس در مجامع عادی سالیانه خود اقدام به تقسیم سود نقدی بین سهامدارن بر مبنای سود خالص از محل فعالیت یک ساله شرکت می‌کنند که سهامداران به صورت جداگانه باید به بانک معرفی شده از سوی شرکت به صورت حضوری مراجعه کرده و سود خود را دریافت کنند.

 

حال این مطالبه در میان سهامداران وجود دارد که چرا زیر ساختی برای واریز خودکار و غیر حضوری این سود به حساب مشتریان فراهم نمی‌شود؟ و یا از سامانه سجام برای این مسئله بهره گرفته نمی‌شود؟

 

دلیل عدم استقبال شرکت‌ها از سامانه سجام، مشکلات احتمالی در زیر ساخت و قوانین مربوط به استفاده از سامانه سجام از جمله موضوعاتی خواهد بود که امشب در گفتگوی زنده اینستاگرامی خبرگزاری فارس با حسین خزلی خرازی مطرح خواهد شد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده