آخرین مهلت واریز وجه سایپا در طرح فروش فوق العاده-راهبرد معاصر

آخرین مهلت واریز وجه سایپا در طرح فروش فوق العاده

گروه خودرو سازی سایپا با صدور بخشنامه جدیدی، مهلت تکمیل وجه افراد منتخب در قرعه کشی فروش فوق العاده این شرکت را تا ساعت ۱۶ روز جاری چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه تمدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 10
کد خبر: ۴۵۳۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، گروه خودرو سازی سایپا با صدور بخشنامه جدیدی، ضمن تمدید زمان ثبت نام طرح فروش یک ساله محصولات این گروه تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه، مهلت تکمیل وجه افراد منتخب در قرعه کشی فروش فوق العاده را تا ساعت ۱۶ این روز تمدید کرد.

 

براساس بخشنامه این شرکت، به اطلاع منتخبین در قرعه کشی فروش فوق العاده و همچنین متقاضیان خرید خودرو در طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا می‌رساند:


با توجه به امکان واریز وجه منتخبین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا از ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۹ خردادماه، مهلت واریز وجه خرید خودرو تا ساعت ۱۶ روز جاری چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه اعلام می‌گردد. بدیهی است در صورت عدم تکمیل وجه پس از مهلت مقرر ثبت نام این دسته از متقاضیان کان لم یکن محسوب می‌شود.


علاوه براین در طرح پیش فروش یک ساله محصولات سایپا نیز با توجه به اینکه در سایت فروش اینترنتی اعلام شده امکان ثبت نام متقاضیان محترم برای شرکت در این طرح تا ساعت ۱۴ امروز ۲۱ خرداد ماه تمدید شده است.

 

گفتنی است دور جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز یکشنبه ۱۸ خردادماه آغاز شده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده