تصمیم ترامپ برای خروج نظامیان از آلمان-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تصمیم ترامپ برای خروج نظامیان از آلمان

دبیر کل ناتو از جزئیات تصمیم «دونالد ترامپ» درباره خروج تعدادی از نیرو های آمریکایی از آلمان اعلام بی خبری کرد و گفت هنوز مشخص نیست که چنین تصمیمی چگونه خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
کد خبر: ۴۶۴۷۸

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از یورونیوز، «ینس استولتنبرگ»، دبیر کل ناتو ضمن اعلام بی خبری از جزئیات تصمیم «دونالد ترامپ» درباره خروج تعدادی از نیروهای آمریکایی از آلمان، تاکید کرد که ناتو هنوز از جزئیات تصمیم رئیس جمهور آمریکا اطلاع نیافته است.

 

این موضوع را استولتنبرگ در یک نشست ویدئو کنفرانسی اعلام کرد و افزود درباره خروج نظامیان آمریکایی از آلمان هنوز تصمیم گرفته نشده که چگونه چنین تصمیمی اجرایی شود.

 

به تازگی آمریکا اعلام کرده که نیروهای نظامی‌اش را در آلمان به صورت تدریجی کاهش خواهد داد. این کاهش تدریجی نیروهای نظامی آمریکا در آلمان از مدت‌ها پیش مورد نظر دولت ترامپ قرار گرفته بود و شب گذشته نیز رئیس جمهور آمریکا تایید کرد که تعداد نظامیان آمریکایی در آلمان تا ۲۵ هزار نفر کاهش خواهند یافت.

 

بهانه ترامپ برای کاهش نیروهای نظامی آمریکا در آلمان، اختلاف نظر با اروپا بر سر پرداخت بودجه ناتو است و از جمله او روز دوشنبه در نشستی درباره خروج نیروهای آمریکایی از آلمان گفت که کشورهای اروپایی در پرداخت‌های خود به ناتو مرتکب تخلف شده‌اند و افزود: «اگر آنها پرداخت نکنند چرا ما باید کاری را انجام دهیم که در حال انجام آن هستیم؟»/مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده