آمریکا: نمی‌گوییم بشار اسد باید برود-راهبرد معاصر
ورود نیرو‌های کماندوی رژیم صهیونیستی به لبنان | احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده نبیه بری: لبنان به مفاد توافق درباره آتش بس و اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ پایبند است واکنش پیونگ یانگ به ادعای زلنسکی درباره همکاری کره شمالی با روسیه واشنگتن‌پست: حمله زمینی محدود اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در «ایلات» بایدن: باید از وقوع جنگ فراگیر جلوگیری شود تبدیل حیفا به شهر ارواح پس از شلیک موشک بالستیک حزب‌الله بیانیه دوم مقاومت: با موشک به دو هدف صهیونیستی حمله کردیم برنامه سفر نخست‌وزیر روسیه به ایران نتانیاهو: به اتحاد نیاز داریم/ در ۷ جبهه در حال جنگ هستیم آمار اولیه شهدا و زخمی‌های حملات رژیم صهیونیستی به یمن حملات پهپادی و موشکی شدید حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: دولت بایدن از ترس واکنش احتمالی ایران فلج شده است انفجار‌های پیاپی در عکا و خلیج حیفا پنتاگون: قابلیت پشتیبانی هوایی در خاورمیانه را تقویت می‌کنیم

آمریکا: نمی‌گوییم بشار اسد باید برود

یک مقام ارشد آمریکایی گفته دولت این کشور نمی‌گوید که بشار اسد باید از قدرت کنار برود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 22
کد خبر: ۴۷۲۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، «جیمز جفری»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه گفته واشنگتن به دنبال عزل «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه از قدرت نیست. 

 

جفری که روز دوشنبه در نشست «اندیشکده خاورمیانه» حضور داشت  گفت: «ما نمی‌گوییم اسد باید برود. اسد باید رفتارش را تغییر دهد.»

 

سوریه از سال ۲۰۱۱ صحنه ناآرامی‌ها و درگیری‌های مرگبار است. گزارش‌های متعددی حاکی است آمریکا و برخی از متحدان این کشور از گروه‌های شبه‌نظامی و تروریستی در حال پیکار با دولت مرکزی سوریه حمایت کرده‌اند. 

 

«باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز ۲۳ اکتبر سال ۲۰۱۲ گفته بود که بشار اسد واپسین روزهای  حضور خود در قدرت را می‌گذارند. 

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار