بررسی اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها-راهبرد معاصر

بررسی اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طرح تردد زوج و فرد از درب منزل در کرج بررسی و اجرا خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 07
کد خبر: ۴۹۵۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، علی درویش پور عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: با توجه به شرایط استان طبق دستور استاندار پیشنهاداتی در خصوص اعمال محدودیت در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز، ارائه شد و برخی از آنها در ستاد ملی مورد موافقت قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در موج اول شیوع کرونا، تجربه مهار این بیماری را در استان البرز داشتیم، ادامه داد: امید است با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم از پیک دوم کرونا نیز با کمترین خسارت عبور کنیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تاکید بر اینکه اکنون نیاز است اعضای ستاد، اتخاذ تدابیر و اجرای مصوبات مقابله با کرونا را در اولویت امور خود قرار دهند، گفت: حالت اداری و تکلیفی عمل نکنیم بلکه باید از روند اجرای مصوبات اطمینان حاصل کنیم، چراکه حتی نجات جان یک نفر هم ارزشمند است.

 

درویش پور افزود: جلسات، تا جای ممکن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و در موارد ضروری نیز استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی الزامی است.

 

وی اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که سهل انگاری کرده و رعایت اصول بهداشتی را نداشته باشند، به شدت برخورد خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: حفاظت از سلامت مردم در رأس امور ما قرار دارد و طبق دستور استاندار، بازرسی و نظارت در راستای این امر با اهتمام ویژه ای دنبال می‌شود.

 

درویش پور افزود: گندزدایی معابر در شهرها و روستاها توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از فردا آغاز شود و هیچ نقطه مغفول نماند.

 

وی عنوان کرد: سیستم حمل و نقل بویژه در کرج و فردیس از جا به جایی مسافران بدون ماسک خودداری کند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به اینکه اصناف نقشی کلیدی در توقف شیوع کرونا دارند، گفت: سازمان صمت استان در خصوص تشدید بازرسی‌ها در صنوف تدابیر لازم را انجام دهد.

 

درویش پور افزود: کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان غیرقابل قبول است چراکه زیرساخت‌های لازم فراهم است و موانع این امر باید توسط کمیته پشتیبانی حل و فصل شود.

 

وی گفت: ایجاد محدودیت و تمهیداتی که از تجمع افراد در بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی جلوگیری شود، باید در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: مراکز نقاهتگاهی استان نیز توسط سپاه پاسداران و دستگاه‌های مربوطه آماده سازی شود چراکه روند شیوع کرونا شدت گرفته است.

 

درویش پور گفت: نیازمند بسیج رسانه‌ها برای اطلاع رسانی درداین حوزه هستیم چراکه مهمترین عامل موفقیت در پیک اول کرونا، رسانه‌ها بودند.

 

وی گفت: در خصوص وضعیت بانک‌ها نیز باید تصمیم گیری کنیم تا چگونگی ارائه خدمات و سلامت کارکنان بانک‌ها و مردم مشخص شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده