طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو| امروز شنبه ۲۱ تیر ۹۹ + جدول-راهبرد معاصر

طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو| امروز شنبه ۲۱ تیر ۹۹ + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه ۲۱ تیر ۹۹ مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 11
کد خبر: ۵۰۰۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت سکه قیمت طلا و نرخ ارز در 21 تیرماه 1399 اعلام شد. با توجه به نوسانات شدید بازار ارز و سکه بسیاری از مردم می خواهند بدانند که بالاخره برای خرید طلا اقدام کنند یا صبر کنند و قیمت پایین می آید. از طرفی برخی دلالان که میزان زیادی از طلا را نزد خود نگه داشته اند مانع کاهش قیمت ها می شوند تا بتوانند با سوداگری بیشتر از این گرانی ها سود بیشتری کسب کنند. قیمت سکه قیمت طلا و نرخ ارز را در 21 تیر 99 در ادامه بخوانید.

 

در ادامه با راهبرد معاصر همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به قیمت طلا در هفته ای که گذشت. قیمت طلا در هفته گذشته شیب صعودی داشت و هر روز شاهد بالارفتن قیمت طلا در بازار تهران بودیم تا جایی که قیمت طلا در آخرین روز هفته یعنی پنجشنبه به بالاترین حد خود رسید و  قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار رکورد 966 هزارتومان را زد و به قیمت 966900(نهصد و شصت و شش هزار و نهصد تومان) فروخته شد.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار قیمت سکه طلا| امروز شنبه ۲۱ تیر ۹۹

 

طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو| امروز شنبه ۲۱ تیر ۹۹ + جدول

 

نرخ ارز بین بانکی در ۲۱ تیر؛ قیمت ۲۵ ارز کاهش یافت

 

 
بانک مرکزی امروز (شنبه ۲۱ تیر) نرخ ۴۷ ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس قیمت ۲۵ ارز کاهش پیدا کرد، قیمت ۱۰ ارز ثابت ماند و قیمت ۱۲ ارز افزایش یافت.
 
 

بر این اساس هر دلار آمریکا بدون تغییر قیمت همانند روز‌های گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد و پوند انگلیس نیز به قیمت ۵۳ هزار و ۵۱ ریال قیمت گذاری شده است.

 

 

در ادامه جدول نرخ رسمی ۴۷ ارز منتشر شده توسط بانک مرکزی را مشاهده می‌کنید:

 

نرخ ارز بین بانکی در ۲۱ تیر؛ قیمت ۲۵ ارز کاهش یافت

نرخ ارز بین بانکی در ۲۱ تیر؛ قیمت ۲۵ ارز کاهش یافت

نرخ ارز بین بانکی در ۲۱ تیر؛ قیمت ۲۵ ارز کاهش یافت

 
 

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه ۲۱ تیر ۹۹ + جدول

 

قیمت طلا در آخرین روز هفته پنجشنبه 19 تیرماه99

 

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۶۶,۹۰۰ (نهصد و شصت و شش هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۱ درصدی داشته است.

 

قیمت طلا قیمت ارز جمعه 20 تیرماه 99

 

دیروز جمعه 20 تیر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، نیم سکه۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰ هزار  تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۶۵۰ هزار  تومان داد و ستد شد..

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۷۹۷دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ  ۹۶۱ هزار و  ۴۰۰ تومان معامله می‌شود.

 

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۸ درصدی، از ۱,۲۷۸,۷۰۰ (یک میلیون و دویست و هفتاد و هشت هزار و هفتصد ) تومان به ۱,۲۸۹,۱۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد و نه هزار و یکصد ) تومان رسید.

 

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۳۶۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۱۸۸,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و هشتاد و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

قیمت دلار در روز گذشته

 

هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۲ هزار و ۲۲۰ تومان و هر اسکناس  یورو به قیمت ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان  به فروش می رسد.

 

 

 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده