ادامه مبارزه با تروریسم در افغانستان/جنگ 40 ساله رو به پایان است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
اشرف غنی:

ادامه مبارزه با تروریسم در افغانستان/جنگ 40 ساله رو به پایان است

اشرف غنی در دیدار فرمانده قرارگاه مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا گفت: مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داشت و بحران ۴۰ ساله به‌صورت اساسی پایان می‌یابد و افغانستان به صلح باعزت و پایدار دست خواهد یافت.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 19
کد خبر: ۵۱۵۳

به گزارش راهبرد معاصر ، «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان عصر امروز سه‌شنبه 30 دلو با «جوزف ووتل» فرمانده قرارگاه مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

رییس‌جمهور افغانستان در این دیدار گفت: نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان نسبت به گذشته، توانمند شده‌اند و ظرفیت‌ها و توانایی‌های آنها بهبود یافته است.

 

وی افزود: مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داشت و بحران ۴۰ ساله به‌صورت اساسی پایان می‌یابد و افغانستان به صلح باعزت و پایدار دست خواهد یافت.

 

ووتل با اشاره به پایان ماموریت کاری خود از حضور ژنرال جدید آمریکایی خبر داد و گفت: جانشین من شخصی خواهد بود که با شرایط افغانستان آشنا باشد و به‌صورت استراتژیک با حکومت، نیروهای امنیتی و دفاعی و مردم افغانستان به کار خود ادامه خواهد داد.

 

در این دیدار هر دو طرف درباره روند صلح، تامین و تقویت نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان و مبارزه مشترک با تروریسم، بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده