قرعه کشی جدید سایپا ساینا کوئیک شاهین+ اسامی برندگان-راهبرد معاصر

قرعه کشی جدید سایپا ساینا کوئیک شاهین+ اسامی برندگان

زمان قرعه کشی جدید سایپا ساینا کوئیک شاهین مشخص شد. جزئیات بیشتر از قرعه کشی جدید سایپا در طرح پیش فروش سایپا را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 21
کد خبر: ۵۱۵۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ زمان قرعه کشی جدید سایپا ساینا کوئیک شاهین طرح پیش فروش تابستانه یا همان طرح جدید مشارکت در تولید سایپا به زودی مشخص می شود و اسامی برندگان قرعه کشی سایپا بلافاصله بعد از اتمام قرعه کشی از طریق همین سایت اعلام می شود.

 

طرح فروش اینترنتی سایپا از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 29 تیرماه 99 شروع شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی شرکت سایپا نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. در ادامه جزئیات بیشتر از طرح جدید فروش اینترنتی سایپا را را بخوانید.

 

 

سایپا در طرح فروش جدید خود، مشارکت در تولید را برای عرضه محصولاتش در نظر گرفته است. در بخشنامه فروش سایپا سود مشارکت ۶ و ۶٫۵ درصدی ذکر شده و همچنین سود انصراف ۳ و ۳٫۵ درصد تعیین گردیده است.

 

آخرین مهلت ثبت نام در طرح مشارکت در فروش سایپا

 

 ثبت نام جدید  سایپا  از یکشنبه 29 تیرماه آغاز شد و امروز آخرین مهلت ثبت نام برای سه محصول جدید سایپا است، متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی  saipa.iranecar.com  پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.
 
 
بنا به این گزارش متقاضیانی که در طرح خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و رمز عبور مجدد ندارند.
 
 

نتایج قرعه کشی طرح پیش فروش سایپا ساینا کوئیک شاهین

 

پس از پایان قرعه کشی نتایج را از همین سایت ببینید.  برای دیدن نتایج قرعه کشی سایپا اینجا کلیک کنید.

 

 

برای ثبت نام خودرو در طرح مشارکت در تولید سایپا چه کنیم؟

 

متقاضیان می‌توانند به‌صورت شبانه‌ روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌ نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌ نام خودرو اقدام کنند.

 

 

زمان تحویل خودروها در طرح جدید فروش سایپا

 

زمان تحویل خودروها، شهریور و مهر سال ۱۴۰۰ اعلام شده و سایپا برنامه دارد تا در این طرح فروش مشارکت در تولید شاهین، ساینا S و کوییک S را عرضه کند.

 

جزئیات بشتر طرح مشارکت در تولید سایپا

 

قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در مورد این بخشنامه گفت: «این طرح مشارکت در تولید هم با قرعه کشی همراه خواهد بود و محصولات مختلفی در این طرح فروش عرضه می شوند. مشتریان محصولات سایپا توجه داشته باشند که می توانند از فردا با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت، مراحل ثبت نام را طی نمایند. همچنین اگر قبلا در طرح های فروش سایپا شرکت کرده اند و در قرعه کشی برنده نشده اند، صرفا با مراجعه به سایت فروش سایپا می توانند تا با تغییر کد فروش و نام خودرو ، در پیش فروش جدید حضور داشته باشند».

 

 

طرح جدید فروش سایپا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده