جمع بندی تحلیل شاخص کل و شاخص سایر گروهها-راهبرد معاصر

جمع بندی تحلیل شاخص کل و شاخص سایر گروهها

جمع بندی تحلیل شاخص کل و شاخص سایر گروهها را در زیر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 22
کد خبر: ۵۱۶۸۲
به گزارش راهبرد معاصر؛ جمع بندی تحلیل شاخص کل و شاخص سایر گروهها در بورس به صورت زیر می باشد.
 
شاخص کل : مطابق با تحلیلهای قبل شاخص به محدوده هدف ۲ میلیون واحد رسیده است و اصلاح رفتار طبیعی آن است. در صورت عبور از این سطح اهداف بعد به ترتیب ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ واحد و سپس ۳٫۱۰۰٫۰۰۰ واحد هستند.
 
 
شاخص گروه سیمان : در فاز صعودی از سقف قبلی خود عبور کرده و پس از پولبک به این سقف،حرکت به سمت سقف کانال و کراس این سقف را در پیش دارد. 
 
 
 
شاخص فلزات اساسی: در حال حاظر درگیر با سقف کانال صعودی و روی مقاومت قرار دارد. منفی شدن لیدر گروه(فولاد) طی روزهای اخیر میتواند به دلیل همین مقاومت باشد گزارشات سه ماه گذشته گروه خوب بوده است و میتواند محرک عبور از سقف پس از این وقفه باشد.
 
 
شاخص انبوه سازی: درگیر با سقف کانال صعودی و در تلاش برای تثبیت روی مقاومت کراس شده 15421 واحد است، کمی کار شاخص این گروه گره خورده و در صورت تثبیت میتواند حرکت صعودی خوبی را آغاز نماید.
 
 
شاخص غذایی : در برخورد با سقف کانال بلند مدت خود به فاز اصلاح رسیده، و اصلاح کاملی داشته اند و جزء گروه های جامانده و مستعد رشد تلقی می‌شوند با استراحت شاخص سازها انتظار رشد را از این گروه داریم.
 
 
شاخص گروه سرمایه گذاری : این گروه هم اصلاح زمانی و قیمتی داشته اند و بنظر میرسد کم کم بازار بسمت این گروه میل داشته باشد و حرکت صعودی قدرتمندی را تجربه کنند.
 
 
شاخص گروه دارویی : این گروه به خط روند صعودی خود رسیده و یک مقاومت 172000 واحد را پیش رو دارد ک حمایت 161000 واحد و حمایت خط روند میتواند این گروه جا مانده از بازار ک اصلاح خوبی داشته اند را شگفتی ساز کند. انتظار میرود این گروه بزودی وارد فاز صعودی قدرتمندی شوند. افزایش سرمایه شرکت ها،تولید و صادرات و فروش مناسب در گزارش ها مشهود است. 
 
 
شاخص قندشکر : پس از اتمام پولبک به سقف کانال، در فاز صعودی هستند و خبر افزایش سرمایه از شرکت های قندی به قدرت صعود اضافه کرده است.
 
 
در مجموع می توان دید اصلاح شاخص گروهها همزمانی دارد با اصلاح شاخص کل، و بزودی حرکت جدید و فتح اهداف جدید شاخص گروهها و شاخص کل در پیش است/سهمیران
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده