سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در دستان نفت مسجدسلیمان-راهبرد معاصر

سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در دستان نفت مسجدسلیمان

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در حالی در مسجد سلیمان برگزار می‌شود که سرخپوشان پایتخت در صورت پیروزی می‌توانند چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 23
کد خبر: ۵۱۸۴۴

به گزارش راهبرد معاصر تیم پرسپولیس که هفته گذشته هزارمین امتیاز خود در لیگ برتر ایران را به دست آورد برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی تنها به ۲ امتیاز دیگر نیاز دارد که این مهم در بازی هفته بیست و ششم لیگ دور از دسترس نیست.

تیم پرسپولیس فصل گذشته در مقابل پارس جنوبی که مهدی تارتار هدایت آن تیم را برعهده داشت به پیروزی رسید و قهرمان شد و در این فصل باز هم سرنوشت قهرمانی سرخپوشان به دست تارتار و تیم نفت مسجدسلیمان است. اگرچه پرسپولیسی ها تاکنون در لیگ برتر در شهر نفت مسجدسلیمان به پیروزی نرسیده اند.

پرسپولیس در بازی رفت یک بر صفر از نفت مسجدسلیمان شکست خورد تا تارتار و شاگردانش دست به کاری بزرگ بزنند؛ در واقع آخرین شکست پرسپولیسی ها مقابل همین نفت مسجدسلیمان بود و بی شک شاگردان گل محمدی در بازی برگشت به دنبال انتقام هستند.

نفتی ها در طول چند سال اخیر نشان دادند که حریفی سرسخت برای پرسپولیس هستند که می توانند یقه شاگردان گل محمدی را بگیرند. در چنین شرایطی که سرخپوشان برای قطعی شدن قهرمانی خود نیاز به یک برد دارند سرمربی نفت مسجدسلیمان بسیار امیدوار است که شاگردانش همچون دیدار رفت بتوانند یک بازی خوب به نمایش گذاشته و با پیروزی در این دیدار یک رکورد بی نظیر از خود ثبت کنند.

گل محمدی که در نیم فصل اول هدایت تیم شهرخودرو را برعهده  داشت، در دیدار رفت لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد. سرمربی کنونی پرسپولیس در جام حذفی به همراه شهرخودرو برابر نفت مسجدسلیمان قرار گرفت که در نهایت با شکست برابر شاگردان تارتار از دور رقابت ها کنار رفت تا طلسم نبردن های گل محمدی مقابل تارتار همچنان ادامه داشته باشد.

شاگردان تارتار تنها با سه شکست بعد از پرسپولیس کمترین باخت را در رقابت‌های این فصل لیگ برتر داشته که این موضوع نشان از خط دفاع قدرتمند نفتی ها دارد، در سوی مقابل پرسپولیس با ۱۱ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد و این موضوع کار را برای مهاجمان نفتی سخت تر می کند.

بی شک نبود هواداران تیم نفت مسجدسلیمان کار را برای شاگردان گل محمدی آسان تر می کند اما شرایط آب و هوایی این روزهای خوزستان و شهر مسجدسلیمان مناسب برای برگزاری بازی نیست و این موضوع باعث می شود تا از کیفیت بازی کاسته شود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۴۵ جمعه سوم مردادماه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

 

ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار