برادر زاده رئیس جمهور آمریکا:عمو ترامپ بیمار روانی است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

برادر زاده رئیس جمهور آمریکا:عمو ترامپ بیمار روانی است

ماری ترامپ، برادر زاده دونالد ترامپ که یکی از پزشکان برجسته نیویورک است عمویش را یک بیمار روانی غیر قابل درمان توصیف کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 23
کد خبر: ۵۱۸۶۵

ماری ترامپ، برادر زاده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که یکی از پزشکان برجسته نیویورک است در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان (۱۸ ژوئیه)، عمویش را یک بیمار روانی غیر قابل درمان توصیف کرد که درکی از بیماری خود ندارد و وضعیتش هر روز بدتر می‌شود.  

مجری از ماری ترامپ (برادر زاده دونالد ترامپ) پرسید: شما می‌دانید که دونالد ترامپ در محافل غیر رسمی و زمانی که دوربینی در کار نیست چگونه رفتار می‌کند. شما افرادی را که در گذشته با او معاشرت داشته اند می‌شناسید. برای شما که پزشک هستید، دونالد ترامپ چه گونه آدمی است؟

ماری ترامپ (برادر زاده ترامپ) گفت: ساده‌ترین و مؤثرترین راه برای توصیف دونالد ترامپ این است که او به لحاظ روانشناختی فردی به شدت آسیب دیده است. بر اساس نحوه تربیت و وضعیت او با والدینش، شرایط او بهبود نخواهد یافت. او بدون تردید هر روز بدتر می‌شود.
مجری شبکه درباره وضعیت روانی رئیس جمهور آمریکا پرسید:  چرا وضعیت او بدتر می‌شود؟ او در دهه هفتاد عمر خود قرار دارد. آیا او فردی است که کاملاً شکل گرفته است؟
ماری ترامپ درباره وضعیت روانی عموی خود دونالد ترامپ گفت: به منظور شما بستگی دارد. از حیث شخصیتی، بله. از حیث عادات، بله، زیرا او علاقه‌ای به تغییر عاداتش ندارد. بیماری‌هایی که درمان نمی‌شوند با گذشت زمان بدتر می‌شوند.
مجری پرسید: پس صدمه ندیده بلکه بیمار شده است. درست است؟
ماری ترامپ گفت: بله همین طور است. من فکر می‌کنم افراد زیادی او را بیمار تشخیص می‌دهند. شواهد زیادی در حمایت از این تشخیص‌ها وجود دارد. ترامپ درمان نشده است و علاقه‌ای هم ندارد که درمان شود. او درک و آگاهی روانشناختی از بیماری اش ندارد. یکی از ویران کننده‌ترین مسائل این است که افرادی که ادعا می‌کنند از او مراقبت می‌کنند در واقع کمکی به او نمی‌کنند. اگر آن‌ها واقعاً برایش ارزش قائل شوند، کاخ سفید آخرین مکان در دنیا است که برای او در نظر می‌گیرند. با وجود این، آن‌ها هیچ کاری برای او نمی‌کنند.
قبل از آنکه ماری ترامپ با شبکه تلویزیونی سی ان ان مصاحبه کند، دونالد ترامپ در پیامی توئیتری او را آدم شلخته‌ای توصیف کرده بود که مسائل خلاف واقع می‌گوید.

خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده