نتیجه قرعه کشی سایپا طرح پیش فروش یکساله با کد ملی-راهبرد معاصر

نتیجه قرعه کشی سایپا طرح پیش فروش یکساله با کد ملی

نتیجه قرعه کشی سایپا طرح پیش فروش یکساله سایپا با کد ملی اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
کد خبر: ۵۲۰۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتیجه قرعه کشی سایپا طرح پیش فروش یکساله با کد ملی فردا صبح فردا یکشنبه 5 مرداد ماه از طریق همین سایت اعلام می شود.

 

نتایج قرعه کشی سایپا ساینا شاهین کوئیک صبح فردا پس از تایید مقامات مسئول اطلاع رسانی می شود. لازم به ذکر است قرعه کشی سایپا صبح امروز انجام شد و کسانی که اسمشان در قرعه کشی امروز در نیامده می توانند در طرح پیش فروش سایپا همراه با سود مشارکت ثبت نام کنند.

 

قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی و اصحاب رسانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

در این مراسم ۱۲ هزار نفر منتخب طرح مشارکت در تولید مشخص و ۶ هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو تعیین شدند تا در صورت انصراف یا عدم واریز وجه منتخبان اصلی، جایگزین آن‌ها شوند.

 

نتایج قرعه کشی طرح پیش فروش سایپا ساینا کوئیک شاهین

 

اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا (کلیک کنید)

 

اسامی منتخب برای ثبت نام نهایی سه محصول عرضه شده در طرح طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، ساعت ۱۲ ظهر فردا یکشنبه اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است، در طرح جدید عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا سه خودرو شاهین، کوییک اس و ساینا اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود.

 

بنابر آمار‌های اعلام شده در مراسم قرعه کشی از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ متقاضی که در طرح مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده اند، ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر محصول شاهین، ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر محصول کوییک. اس و ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر محصول ساینا اس را انتخاب کرده اند.

 

نوع خودرو تعداد متقاضیان تعداد ظرفیت  ظرفیت رزرو
شاهین ۴۳.۵۲۰ ۴۰۰۰ ۲۰۰۰
ساینا s ۳۰.۸۴۵ ۵۰۰۰ ۲۵۰۰
کوییک s ۴۹.۴۷۴ ۳۰۰۰ ۱۵۰۰

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده