روش جدید پیگیری مشکلات فروش سهام عدالت-راهبرد معاصر
داروی جدید در آزمایش‌ها، ممکن است روند پیشرفت بیماری پارکینسون را کند کند قاضی پرونده چای دبش: پاسخ بانک‌های شاکی به استعلام‌ها متناظر با سوالات دادگاه تنظیم نشده است خبر جدید وزیر ارشاد درباره هنرمندان ممنوع الفعالیت سازمان هدفمندی یارانه‌ها: مردم حتما حساب بانکی خود را برای دریافت یارانه چک کنند عارف: راهبرد دولت این است که اصلاح قیمت‌ها به سه دهک پایین جامعه آسیبی نرساند کلاس‌های جبرانی دانشگاه‌ها چگونه تشکیل خواهد شد؟ قصاص برای عامل جنایت در بازی خرس وسطی فیلم / گل اول مس رفسنجان به پرسپولیس در دقیقۀ ۴ پیاده‌روی روزانه می‌تواند افسردگی را کاهش دهد لحظهٔ هجوم خودرو به میان جمعیت در آلمان با دست‌کم ۱۱ کشته + فیلم وقوع زلزله ۴ ریشتری در هفتکل ایران ۱۵ - ۱۱ پرتغال/ صعود واترپلو ایران به نیمه نهایی سطح ۲ کاپ جهانی  برتری استقلال مقابل آلومینیوم در ۴۵ دقیقه اول  تساوی یک نیمه‌ای هوادار و نساجی ترکیب آلومینیوم و استقلال اعلام شد

روش جدید پیگیری مشکلات فروش سهام عدالت

روش جدید پیگیری مشکلات فروش سهام عدالت اعلام شده و سهامداران از 7 مرداد برای پیگیری مشکلات مرتبط با سهام عدالت باید به کارگزار ناظر مراجعه کنند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 27
کد خبر: ۵۲۴۰۰

به گزارش راهبرد  معاصر روش جدید پیگیری مشکلات فروش سهام عدالت تغییر کرده است و از فردا سهامداران سهام عدالت برای پیگشیری فرآیند فروش سهام خود باید به کارگزار ناظر مراجعه کنند. بر اساس اطلاعیه منتشر شده مشکلات زیر ساختی در این باره حل شده و دسترسی های لازم برای کارگزاری ها فراهم دشه است تا این شرکت ها بتوانند پاسخگئی سهامداران باشند.

سهامداران عدالت در تماس با مرکز اطلاع رسانی سهام عدالت با شماره ۱۵۶۹ داخلی یک و وارد کردن کد ملی می توانند از کارگزار ناظر خود مطلع شوند.

پیش از بسیاری از سهامداران از عدم پاسخگویی کارگزاری ها گلایه داشتند.

 

روش جدید پیگیری مشکلات فروش سهام عدالت

 

رایزنی شرکت سپرده گذاری مرکزی با بانک ها و شرکت های کارگزاری برای رفع مشکلات سهامداران عدالت

 

روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی در جوابیه ای  اعلام کرد: در راستای افزایش شفاف سازی و رفع مشکلات سهامداران عدالت، رایزنی هایی با بانک ها و شرکت های کارگزاری انجام شده است تا آنها پاسخگوی سوالات فروشندگان 30 درصد از سهامداران عدالت باشند تا پاسخگویی به این افراد بهبود یابد که متن کامل به شرح ذیل است؛

 

برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر اظهارنظرهایی در خصوص تاخیر در پرداخت وجوه حاصل از فروش سهام عدالت کرده اند که شرکت سپرده گذاری مرکزی در راستای شفاف سازی و آگاهی این نمایندگان محترم و تنویر افکار عمومی مطالبی را تقدیم می کند.

 

 

فروش سهام عدالت

اولویت نخست شرکت سپرده گذاری مرکزی، بانک‌ها و شبکه کارگزاری در فروش سهام عدالت، حفاظت و صیانت از دارایی‌های مشمولان سهام عدالت است تا از سوء استفاده‌های احتمالی در این زمینه جلوگیری شود به طوری که هیچ فردی غیر از خود سهامدار، امکان سفارش گذاری برای فروش سهام را نداشته باشد.

 

از سوی دیگر، احراز هویت مشمولان سهام عدالت تنها از طریق ارائه شماره شبای بانکی و تلفن همراه به نام خود فرد انجام می شود، لذا دقت و حساسیت بالایی نسبت به نحوه شناسایی مشتریان در این زمینه اعمال می شود و ممکن است در این رهگذر سفارش عده ای از افراد هنوز نهایی نشده باشد و یا اینکه آنها سفارش خود را گذاشته اند اما هنوز فروشی انجام نشده است.

 

بر اساس آخرین آمارها، حدود دو میلیون و 100 هزار نفر درخواست فروش 30 درصد سهام عدالت خود را ثبت کرده اند که تاکنون سهام بیش از یک میلیون ودویست هزار نفر به فروش رفته و سایر درخواست ها نیز یا در فرایند فروش قرار دارد و یا اینکه شماره شبای بانکی و یا تلفن همراه سهامداران به تایید مراجع ذیصلاح نرسیده است.

 

همچنین در راستای افزایش شفاف سازی و رفع مشکلات سهامداران عدالت، رایزنی هایی با بانک ها و شرکت های کارگزاری انجام شده است تا آنها پاسخگوی سوالات فروشندگان 30 درصد از سهامداران عدالت باشند تا پاسخگویی به این افراد بهبود یابد.

 

آزادسازی سهام عدالت

 

با اعلام مراتب از کلیه مشمولین سهام عدالت درخواست می‌کنیم حتی الامکان سهام خود را برای بلند مدت نگهداری نمایند ولی تلاش ما بر این است که اگر کسی قصد فروش داشت با احراز هویت مطمئن سهامدار فرایند فروش را برایش تسهیل کنیم.

 

امیدواریم با ورود بانک ها و شرکت های کارگزاری به فرایند پاسخگویی به سهام عدالت، مشکلات افرادی که با نقص مدارک روبرو هستند، هر چه سریعتر برطرف شود و این افراد نیز بتوانند سهام مورد نظر خود را فروخته و وجه حاصل از فروش سهام عدالت خود را در اسرع وقت دریافت کنند.

ارسال نظر