بطحائی:اعمال طرح رتبه‌بندی معلمان از سال۹۸-راهبرد معاصر
کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند سرپرست پلیس راه مازندران: مسدودیت کندوان تا روز شنبه ادامه دارد انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه انفجار پیجرهای لبنان در ایران صدور کیفرخواست برای مدیر عامل معدن زمستان یورت تداوم بارش در ارتفاعات کشور آدرس سامانه ثبت معاملات اموال غیرمنقول دستگیری اراذل و اوباش مسلح شرق تهران اساسنامه نهضت سوادآموزی تغییر کرد؟ پرداخت بیش از ۲۹۵ هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان کشوری اولین تصاویر از تیراندازی به یک اتوبوس مسافربری زاهدان + واکنش فوری یک مقام ارشد پلیس

بطحائی:اعمال طرح رتبه‌بندی معلمان از سال۹۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: اقدام های مناسبی برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان آغاز شده و پیش بینی می شود از اوایل سال آینده اجرایی و عملیاتی شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 23
کد خبر: ۵۳۴۹

به گزارش راهبرد معاصر ؛  سیدمحمد بطحایی روز شنبه در جمع فرهنگیان استان ایلام افزود: لایحه این طرح تا پایان ماه جاری به مجلس شورای اسلامی ارسال و پیش بینی می شود با نگاه مثبت نمایندگان به تصویب برسد.

 

وی ابراز امیداری کرد اجرای این طرح تاثیر مطلوبی در حوزه نیروی انسانی اعم از کمی و کیفی بر جا بگذارد.
وزیر آموزش و پرورش با ذکر اینکه اعتبار این وزارتخانه سال آینده بیشترین افزایش را خواهد داشت، افزود: امسال اعتبار عمرانی این مجموعه سه برابر سال گذشته بوده که در ۶ ماهه نخست امسال ۱۱۰ درصد تخصیص یافته است.

 

** برنامه های آموزشی و پرورشی موجود جوابگوی نیاز دانش آموزان نیست
وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز نمی تواند پاسخ نیازهای موجود را بدهد، یادآور شد: در این زمینه باید به جنبه های کیفی حوزه آموزش و پرورش توجه جدی شود.
بطحایی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه و به عنوان نمونه در استان ایلام مبنی بر داشتن رتبه نخست خود کشی در کشور گفت: آسیب های اجتماعی امروز مساله جدی جامعه است و در این حوزه باید توجه ویژه ای شود.


وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب نیازهایی که بعد از دانش آموختگی وجود دارد در برنامه های آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد.
به گفته بطحایی، این مسایل در سند تحول بنیادین آورده و برای هر کدام نیز برنامه عملیاتی نوشته شده است که در صورت داشتن همت لازم مسیری متحول برای رفع این آسیب ها پیدا خواهد شد.


دیدار با مسوولان استان، بازدید از مدارس، دیدار با نخبگان دانش آموزی، دیدار با نمایندگان انجمن های اولیا و مربیان، مصاحبه خبری، شرکت در شورای اداری، شورای آموزش و پرورش و مناطق مرزی، شورای انجمن اولیا و مربیان استان، حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری و دیدار با تشکل های فرهنگیان برنامه های سفر روز نخست وزیر آموزش و پرورش به این استان است.


عزیمت به شهرستان چرداول، افتتاح استخر، بازدید از مدرسه، دیدار با معلمان و خانواده شهید فرهنگی در این شهرستان از جمله برنامه های سفر روز دوم بطحایی و هیات همراه به ایلام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار