درخواست استیضاح چهار وزیر در دستور کار مجلس قرار گرفت کارزار اسرائیلی با حساب‌های جعلی فارسی‌زبان برای تبلیغ رضا پهلوی اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری: مسئولان نمی‌توانند در برابر کشف حجاب سکوت کنند و بگویند ما کاری نداریم، بدانند صبر مردم حدی دارد امیر ایرانی: دریای خزر جای مانور دیگران نیست ورود مجلس به ماجرای فوت دانش آموز زنجانی پس از تنبیه بدنی هیئت رئیسه جبهه اصلاحات ایران تغییر کرد البرز پنجشنبه‌ها تعطیل شد علت صدای انفجار مهیب در جاسک فرمانده کل سپاه: آمادگی کامل در جزایر، سواحل و دریا داریم؛ اگر حرکتی از دشمن سر بزند جواب محکمی دریافت می‌کند حقوق کارمندان و کارگران دوباره افزایش پیدا می‌کند؟ پزشکیان: برداشت بیش از حد آب‌های زیر زمینی موجب فرونشست زمین در تهران، اصفهان و بسیاری از شهر‌ها شده آیت‌الله مکارم شیرازی: آغاز اجرای قانون حجاب باید از ادارات دولتی باشد جزئیات تعطیلی پنجشنبه‌ها در تهران باهنر: اسنپ بک تحریم‌های فعلی را افزایش نمی‌دهد/ همه درآمد دولت صرف حقوق کارمندان می‌شود/ قانون حجاب اجباری در کشور لازم الاجرا نیست موافقت کمیسیون آموزش با کاهش سن ورود کودکان به مدرسه

#لبيك_يا_خامنه_اي همچنان با اختلاف زياد ترند نخست توئيتر فارسي

#لبیک_یا_خامنه_ای همچنان با اختلاف زیاد ترند نخست توئیتر فارسی است
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 06
کد خبر: ۵۳۸۲۱

به گزارش راهبرد معاصر  کارزار توئیترى «لبیک یا خامنه ای» که از صبح امروز و در آستانه عید سعید غدیر خم آغاز شد، در ساعات ابتدایى توانست کلیدواژه #لبیک_یا_خامنه_ای را ترند نخست توئیتر فارسى کند

  اکنون و پس از گذشت نزدیک به ده ساعت از آغاز این کارزار، ده ها هزار کاربر مشارکت کننده، بیش از ٢٥٠ هزار پست توئیترى را از تصاویر، فیلمها، سخنان و مواضع رهبر انقلاب همراه با دلنوشته های خود منتشر کرده اند.

 

فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار