برنامه عصر جدید قیمت سوم + فیلم-راهبرد معاصر

برنامه عصر جدید قیمت سوم + فیلم

قسمت سوم برنامه عصر جدید با تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شیکه سه پخش شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 24
کد خبر: ۵۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ برنامه عصر جدید اولیت برنامه استعدادیابی تلویزیونی است که با تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود. برنامه عصر جدید هر هفته شنبه و یکشنبه شب بعد از اخبار پخش می شود.

برنامه عصر جدید در زمینه های زیر بر اساس ویدئوهایی که تویط مخاطبان ارسال می شود استعدادها را شناسایی می کند و برگزیدگان برنامه عصر جدید شانس حمایت و فعالیت حرفه ای در حوزه خود را خواهند یافت.

 

برنامه عصر جدید قیمت سوم + فیلم
برنامه عصر جدید قسمت سوم

 

برنامه عصر جدید احسان علیخانی به استعدادیابی در این زمینه ها می پردازد:

برنامه عصر جدید قیمت سوم + فیلم

 

قسمت سوم برنامه عصر جدید روز 4 اسفند 97 روی آنتن رفت و 7 فرد یا گروه به رقابت با یکدیگر پرداختند. قیمت سوم عصر جدید با حواشی و لحظه های احساسی زیادی همراه بود که در ادامه می بینید.

 

عکس های برنامه عصر جدید قسمت سوم

 

خلاصه اجرا های قیمت سوم برنامه عصر جدید
اجرای اول شرکت‌کننده «عصر جدید» بر عهده گروه ریکو بود که با پوششی قرمز رنگ به صحنه آمدند و هنرنمایی آن‌ها باعث شد داوران رای مثبت به آن‌ها بدهند. در پایان مسابقه نیز با اعتبارنامه رویا نونهالی به مرحله بعدی صعود کردند.

در بخش بعد، اکبر رسولی شرکت‌کننده مسابقه «عصر جدید» هم به همراه شاگرد خود در این رقابت شرکت کرد. حرکت‌های نمایشی خطرناک او با شاگردش داوران را نگران کرد و همگی رأی منفی دادند، اما در پایان اجرا، امین حیایی با اعتبار نامه‌ای که داشت به او رأی داد تا به مرحله بعدی صعود کند.

 

در بخشی از برنامه پوریا هاشمی که در حوزه خوانندگی شرکت کرده بود با رأی منفی داوران مواجه شد، اما در پشت صحنه برنامه پدر این شرکت کننده نسبت به رأی آریا عظیمی نژاد اعتراض کرد.

 

اما با توجه به حاشیه‌هایی که برای ساسان پرکان شرکت کننده مسابقه «عصر جدید» به وجود آمده بود، همه منتظر هنرنمایی این نوجوان سیستان و بلوچستانی بودند. ویدئو‌های منتشر شده از این نوجوان در فضای مجازی شرایطی را فراهم کرد که او نیز بتواند رأی مثبت داوران را دریافت کند. اما در مرحله پایانی مسابقه با توجه به اینکه گروه بلک لایت با نظر داوران مستقیم به مرحله بعدی رفت، علیخانی و گروه سازنده نیز با استفاده از اعتبار نامه خود، ساسان پرکان از سیستان و بلوچستان را راهی مرحله بعد کردند.

 

اجرای پایانی مسابقه «عصر جدید» به گروه بلک لایت اختصاص داشت. گروه ده نفره‌ای که در تاریکی مطلق صحنه توانستند با دست و صورتک‌هایی که داشتند هنری متفاوت را به نمایش بگذارند و هنر آن‌ها با رأی مثبت داوران مواجه شد.

 

فیلم قسمت سوم برنامه عصر جدید

 

 

 

فیلم قسمت دوم برنامه عصر جدید
 
 
 
 
 
فیلم قسمت اول برنامه عصر جدید
 
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
خیلی عالی بود
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار