فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری-راهبرد معاصر

فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری

خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری  از امروز آغاز شده است و همه دواطلبان سراسری لازم است از امروز به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا مراجعه کنند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 18
کد خبر: ۵۵۳۵۶

به گزارش راهبرد معاصر خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری از امروز آغاز شده و به گفته سخنگوی سازمان سنجش همه داوطلبان کنکور سال 99 لازم است از امروز به سامانه خوداظهاری وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کنند و برگه های مربوطه را پر کنند. تکمیل این برگه به منزله تائید سلامت داوطلبان شرکت کننده در آزمون است . همچنین داوطلبان مبتلا به کرونا باید جداگانه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم دیگری را تکمیل کنند. تاکنون 60 نفر از دواطلبان ابتلا قطعی خود به کرونا را اعلام کرده اند.

همچنین اگر داوطلبی بعد از تاریخ ۲۳ مرداد (زمان اعلام خود اظهاری در سایت سازمان سنجش)، مبتلای قطعی به بیماری کرونا شده باشد برای اعلام بیماری خود به باجه‌های رفع نقصی که در تمام شهر‌ها طی روز‌های سه شنبه، ۲۸ مرداد و چهارشنبه، ۲۹ مرداد فعال می‌شود، مراجعه کنند.

 

 

فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری

نحوه برگزاری آزمون سراسری برای داوطلبان مبتلایان به کرونا

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: سازمان سنجش پنج شنبه، ۲۲ مرداد و جمعه، ۲۳ مرداد فرم خود اظهاری داوطلبان کنکور سراسری را در سایت سازمان سنجش قرار داد. در این تاریخ داوطلبانی که مبتلای قطعی به ویروس کرونا بودند به سایت این سازمان مراجعه و مدارک پزشکی خود را که دلالت بر بیماری آن‌ها داشت، بارگزاری کردند.

وی ادامه داد: طی این دو روز مهلت، تعداد ۶۰ نفر مبتلای قطعی به کرونا شناخته شدند که ۵۹ نفر در قرنطینه خانگی و یک نفر در بیمارستان بستری است.

خانم زرین آمیزی اضافه کرد: آزمون داوطلبان مبتلا به کرونا در مکان‌های مجزا از سایر داوطلبان و منحصرا در بیمارستان شهر محل آزمون برگزار می‌شود.

خانم زرین آمیزی اضافه کرد: در روز برگزاری آزمون اگر داوطلبی مشکوک بود، به حوزه اعلام می‌کنند. در تمامی حوزه‌ها مکان‌های مشخصی برای این داوطلبان در نظر گرفته شده و جدا از سایر داوطلبان آزمون خواهند داد.

آزمون هنر در صبح روز چهارشنبه، ۲۹ مرداد، آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه، ۳۰ مرداد، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه، ۳۱ مرداد و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه اول شهریور در ۳۹۲ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

 

نحوه تکمیل فرم خود اظهاری

ابتدا به سامانه SALAMAT.gov.ir  مراجعه می کنیم و بعد بر روی قسمت خوداظهاری کلیک می کنیم.

 

فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری

بعد از وارد کرد کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه به مرحله بعد منتقل می شوید.

 

خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری

در این مرحله باید کد تائیدی که به شماره همراه شما ارسال شده را وارد کند.

 

فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری

پس از آن در مرحله بعدی باید نصب به پر کردن فرم خوداظهاری اقدام کنید.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده