ایمن سازی و ضدعفونی مستمر هیئات‌ تهران-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

ایمن سازی و ضدعفونی مستمر هیئات‌ تهران

عطایی با اشاره به قرارگیری فضاهای غیر مسقف شهرداری در اختیار هیات های مذهبی، گفت: مسیرها و محل های برگزاری هیات ها به صورت مستمر توسط سازمان آتش نشانی و سازمان بوستان ها ضدعفونی می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 19
کد خبر: ۵۵۴۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه صبح امروز جلسه‌ای با معاونین شهری مناطق ۲۲ گانه تهران به منظور هماهنگی و هم افزایی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و آیین های دهه اول محرم با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا در کشور برگزار شده است، گفت: با توجه به حساسیت و متفاوت محرم امسال نسبت به سال‌های گذشته و تاکیدات ستاد ملی کرونا در خصوص رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، آنچه برای ما در اولویت کاری قرار دارد رعایت پروتکل‌های مربوطه است.

 

عطایی اظهار داشت: دستورالعمل‌های مبتنی با این پروتکل ها از سوی شهردار تهران که در هفت بند ابلاغ شده است و عمده دستوراتش مربوط به حوزه معاونت خدمات شهری می‌شود و باید معاون شهری و نواحی برای اجرای آن اقدام کنند.

 

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران سیاه‌پوش کردن شهر و آماده کردن تبلیغات محیطی متناسب با این ایام را از مهمترین فعالیت های روزهای اخیر دانست و گفت: چهره آرایی و فضاسازی شهری برای شهرداری حائز اهمیت است و مکاتبات زیادی هم با مناطق و نواحی در این موضوع داشته ایم.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام محرم معمولاً شبها مراسم های ویژه برگزار می‌شود و با توجه به پروتکل های مربوط به ستاد ملی کرونا باید مسیرهای رفت و آمد ایمن سازی شود از فعالیت ویژه سازمان آتش نشانی برای برقراری ایمنی لازم خبر داد.

 

عطایی ادامه داد: مسیرهای منتهی به مساجد و تکایا از سوی سازمان آتش نشانی نقطه به نقطه کنترل می شود.

وی ابراز داشت: برای نظافت ویژه و رفت و روب پاکیزگی مراکز تجمع و برنامه ریزی ویژه شده است.

 

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه امسال عرصه ها و مکان های روباز و غیر مسقف شهرداری قرار است در اختیار هیات مذهبی قرار بگیرد، گفت: برای نورپردازی ویژه این فضاها اقدام شده است.

 

عطایی خاطرنشان کرد: مسیر ها و محل های برگزاری هیئت ها به صورت مستمر توسط سازمان آتش نشانی و سازمان بوستان ها ضدعفونی می‌شوند تا ایمنی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم فراهم شود.

 

مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار