دربی آخرین فرصت به یک پرسپولیسی!-راهبرد معاصر

دربی آخرین فرصت به یک پرسپولیسی!

به نظر می رسد دربی آخرین فرصت برای مهاجم سرخ ها است تا کادرفنی را برای ادامه همکاری با او در فصل آینده متقاعد کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 24
کد خبر: ۵۶۱۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ در حالی که گفته می شد مسوولان باشگاه پرسپولیس به خاطر محدودیتهایی که برای بودجه ارزی دارند برای ادامه همکاری با بازیکنان خارجیشان وسواس ویژهای دارند و این موضوع شامل حال کریستین اوساگونا مهاجم سیه‌چرده سرخها نیز میشود.

 

در خصوص آخرین وضعیت ادامه همکاری پرسپولیس با اوساگونا خبر میرسد با توجه به گلزنی و عملکرد خوبی که این بازیکن در برابر سایپا در هفته پایانی لیگ برتر داشت، یک فرصت دیگر به او داده شده است تا بتواند مجوز ادامه همکاری با پرسپولیس برای فصل آینده را بگیرد.

 

در این راستا گفته میشود دربی برای این مهاجم فرصت نهایی است تا با درخشش احتمالی خود در یکی از حساسترین بازی فصل، چراغ سبز کادرفنی برای ادامه همکاری با پرسپولیس را دریافت کند.

 

اوساگونا در لیگ نوزدهم در 6 بازی مجوز حضور در زمین را از کادرفنی پرسپولیس گرفت که ماحصل این تعداد بازی که البته در اکثر این دیدارها به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد، یک گل و یک پاس گل است. لازم به ذکر است تنها پاس گل این فصل اوساگونا مربوط به حضور او در دربی برگشت لیگ نوزدهم است که علیپور آن پاس را به گل اول پرسپولیس در آن دیدار تبدیل کرد./ برنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده