پیوستن عیسی آل کثیر به پرسپولیس-راهبرد معاصر

پیوستن عیسی آل کثیر به پرسپولیس

عیسی آل کثیر به پرسپولیس پیوست این خبری است که امروز به صورت رسمی عنوان شده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 01
کد خبر: ۵۷۲۱۳

به گزارش راهبرد معاصر عیسی ال کثیر پرسپولیس را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد و به صورت رسمی به این تیم پیوست. آل کثیر مهاجم فصل گذشته صنعت نفت  و یکی از برترین گلزنان لیگ نوزدهم است که پس از مذاکره با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است. ظهر امروز بود که خبر رسید عیسی آل کثیر در جلسه ای با مهدی رسول پناه در یکی از کافه های تهران شرکت کرده و در آنجا به توافق رسیده است. خبرگزاری ایلنا نوشته است: حامد لک و سعید آقایی هم بعداً به این جمع اضافه شده و توافق آنها با رسول پناه در این محل انجام شد.

 

عیسی آل کثیر، مهاجم فصل گذشته صنعت نفت و یکی از برترین گلزنان لیگ نوزدهم پس از چند ساعت مذاکره با پرسپولیس به توافق رسید.

 

آل کثیر پیش از این هم در دو مقطع گزینه پرسپولیس بود ولی در نهایت پیوستنش به این باشگاه میسر نشد تا اینکه امروز با باشگاه به توافق رسید. این توافق به دلیل اختلاف مالی میان طرفین چند ساعتی به طول انجامید تا اینکه در نهایت به عقد قرارداد ختم شد.

 

 عیسی آل کثیر  پرسپولیس

دو خرید پرسپولیس مسجل شدند

عیسی آل‌کثیر، مهاجم گلزن تیم صنعت‌نفت آبادان که مدتی پیش با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق کامل رسیده بود امروز با عقد قراردادی رسما به تیم پرسپولیس پیوست.

 

بعد از پیوستن آل‌کثیر به پرسپولیس، سعید آقایی، مدافع تیم فوتبال سپاهان، دومین بازیکنی بود که با عقد قراردادی رسما به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست.

 

سیامک سرلک، هافبک‌ دفاعی تیم شهرخودرو مشهد و احسان پهلوان وینگر تیم ذوب‌آهن اصفهان هم در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارند.

 

پیوستن عیسی آل کثیر به پرسپولیس

سعید آقایی به پرسپولیس پیوست

 

سعید آقایی مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان با عقد قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست تا نخستین خرید سرخ‌ها لقب بگیرد.

 

این بازیکن سابقه حضور در تراکتورسازی را دارد و مدافع چپ بازی می‌کند.

 

پرسپولیس در پست دفاع چپ محمد نادری و محمد انصاری را در اختیار دارد.

 

 

پیوستن عیسی آل کثیر به پرسپولیس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار