تغییر ساعت کاری در خوزستان از فردا-راهبرد معاصر

تغییر ساعت کاری در خوزستان از فردا

تغییر ساعت کاری در خوزستان بر اساس اعلام سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان از فردا اعمال می شود
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 05
کد خبر: ۵۷۷۰۸

به گزارش راهبرد معاصر ساعت کاری در خوزستان از فردا تغیرر می کند. استانداری خوزستان اعلام کرده است از فردا یکشنبه 16 شهریور ماه  7:30 تا 14:30 ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی خواهد بود.

استانداری همچنین اعلام کرده است که روز پنج شنبه ادارات و دستگاه های اجرایی استان خوزستان تعطیل است.

 

 

تغییر ساعت کاری در خوزستان از فردا

پیش از این  چند بار ساعات اداری استان خوزستان تغیر کرده و دوباره به حالت عادی بازگشته است. 17 خرداد ماه امسال بود که  فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک های این استان  با هدف صرفه جویی در ساعات اوج مصرف و پایداری شبکه برق استان یک ساعت کاهش یافته واز سال 7:30 تا 13:30 بود و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت این زمان‌بندی بودند و قرار بود با اداراتی که این مصوبه را رعایت نکنند برخورد قانونی ‌شود. همچنین قرار بر این بود که اگر دمای هوا به بالای 49 درجه برسد نیز تصمیمات دیگری اتخاذ شود.

 در یکم تیر ماه نیز غلامرضا شریعتی،  استاندار خوزستانگفته بود: در راستای تکریم فریضه برپایی نماز جماعت در ادارات تصمیم به تغییر ساعات اداری استان گرفت.

 

بر پایه این گزارش در ابلاغ بخشنامه‌ای به ادارات، سازمانها، بانکها، دستگاههای اجرایی، شرکتهای دولتی و خصوصی و …ساعت اداری از روز شنبه هفتم تیرماه تا ۱۴ شهریورماه سال جاری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

 

 

 ساعت کاری در خوزستان از فردا

پیش از این ساعت اداری در خوزستان به منظور مصرف بهینه برق در خوزستان از هفت تا ۱۳ اعلام شده بود.

 

 

بار دیگر در 10 مرداد استاندار خوزستان اعلام کرد که ساعات کاری از 11 مرداد به حالت عادی برمی گردد. غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: سازمان هواشناسی تاکنون در خصوص افزایش دما گزارشی ارائه نداده است و چنانچه دمای هوا روند کاهشی داشته باشد،  مصرف برق هم شرایط مناسب‌تری را خواهد داشت و به همین دلیل ساعت کار ادارات به صورت عادی بر می‌گردد.

 

او بیان داشت: به علت افزایش دما و رطوبت هوا به منظور پیشگیری از وقوع قطعی برق در استان، ادارات و بانک‌های در روز‌های شنبه، یکشنبه ۴ و ۵ مرداد ماه تا ساعت ۱۲ دایر بودند.و روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۶ ، ۷ و ۸ مردادماه تعطیل اعلام شد.

 

شریعتی با بیان اینکه چنانچه نیاز باشد تصمیمات لازم در زمینه کاهش ساعت اداری گرفته خواهد شد افزود: از فردا شنبه ۱۱ مرداد ماه ساعت کاری ادارات استان ۷ صبح تا ۱۳ است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار