علت استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی گری پرسپولیس-راهبرد معاصر

علت استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی گری پرسپولیس

استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی گری پرسپولیس امروز اعلام شد و گمانه زنی های مختلفی درباره علل این استعفا وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 06
کد خبر: ۵۷۹۰۵

به گزارش راهبرد معاصر استعفای یحیی گل محمدی امروز اعلام شده و گویا او در حاشیه تمرین خود گفته که فردا نامه عدم همکاری خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام می کند . بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا می شود.

این خبر اگرچه از سوی بسیاری غیر منتظره اعلام شده است که گویا او چند ماه پیش  گلایه های خود را با مدیران باشگاه در میان گذاشته است. گل محمدی امروز در صحبت های امروزش به ان اشاره کرده و گفته که دو ماه پیش به مدیران گفته است که با ستاره های تیم تمدید قرارداد کنند که فقط دورغ تحویل گرفته است.

با این جال بسیاری اعلام می کنند که نا کام شدن آن در دربی هفته گذشته و شکست پرسپولیس در برابر سپاهان و از دست دادن تنها فرصت سهمیه آسیا می اتواند از دلایل این استعفا باشد.

 

استعفای یحیی گل محمدی

 

گمانه زنی ها درباره استعفا یحیی گل محمدی

بعد از شکست پرسپولیس برابر سپاهان و از دست دادن تنها فرصت سهمیه آسیا، گل محمدی با هجمه های زیادی مواجه شد و به همین دلیل ترجیح داد تا با کنار رفتن از کادر فنی سرخپوشان از شرایطی که برایش به وجود آمده بود، رهایی یابد.

 

این در حالی است که گویا محمد رویانیان به وی توصیه کرده است که بهتر است با استعفا از کادر فنی پرسپولیس جدا شود.

 

این نوع کناره گیری در شرایطی اتفاق افتاد که این سرمربی جوان در 21 دیداری که پرسپولیس را هدایت کرد، فقط یک باخت در پرونده اش به ثبت رسید، اما حواشی این روزهای اخیر و مخصوصا داستان خداحافظی مهدوی کیا موجب شد تا هوادارن پرسپولیس ذهنیتی منفی درباره او پیدا کنند.

 

استعفای یحیی گل محمدی پرسپولیس

 

 

یحیی گل محمد امروز در حاشیه تمرین گفت: فردا نامه عدم همکاری‌ام با باشگاه پرسپولیس را به مسئولان ارائه خواهم کرد و بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز از پرسپولیس جدا خواهم شد.

 

این صحبت ها در حالی مطرح شد که به نظر می‌رسد پیش از شروع تمرین گل‌محمدی در رختکن این موضوع را با شاگردانش در میان گذاشته بود.

یحیی در ادامه صحبت هایش به مشکلات پرسپولیس اشاره کرد و گفت که از دو ماه پیش به مدیران باشگاه اعلام کرده بود که باید با ستاره ها تمدید کنند اما در این مدت از آن ها فقط دروغ شنید.

استعفای گل‌محمدی و انتقادات تند موجی از بهت و حیرت را در میان هواداران پرسپولیس به وجود آورده اما مدیران این باشگاه تاکنون واکنشی به آن نداشته اند.

افشین پیروانی هم در پایان مصاحبه ایستاده خود وقتی با سوالی در این باره مواجه شد، بدون پاسخگویی جمع خبرنگاران را ترک کرد تا بر ابهام ها اضافه کرده باشد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های التعاون عربستان الشارجه امارات و الدحیل قطر همگروه است و با کسب یک امتیاز قعرنشین جدول گروه سوم محسوب می‌شود.

دلایل استعفای یحیی گل محمدی

 

آخرین نقل و انتقالات پرسپولیس برای لیگ بیستم

 

سرخ های پایتخت که در یک هفته اخیر موفق به جذب پنج بازیکن لیگ برتری شده بودند، در جدیدترین خرید خود به سراغ علی شجاعی رفته اند.

 

علی شجاعی هافبک ۲۳ ساله تیم نساجی در حالی با پرسپولیس مذاکره کرده که در دو فصل اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار نساجی بود و پیش از آن هم پیراهن سایپا را برتن داشت و حالا به عنوان بازیکن بزرگسال در آستانه حضور در پرسپولیس قرار دارد.

 

شجاعی توانایی بازی در پست هافبک راست وینگر کناری و دفاع چپ و راست را دارد و باتوجه به جدایی مهدی ترابی، مهره کارآمدی برای قرمزها خواهد بود.

 

 یحیی گل محمدی پرسپولیس

او عصر امروز وارد باشگاه پرسپولیس شد و مذاکراتی نسبتا کوتاه را با مهدی رسول پناه انجام داد و پس از ترک باشگاه در مقابل خبرنگاران قرار گرفت: صحبت های خوبی شد. مذاکراتمان تا فردا صبح ادامه دارد. انشالله اگر مشکلی نباشد در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهم بود. فردا مشخص می‌شود.

 

در بازی دو سال پیش پرسپولیس و نساجی، برخورد شجاعی با کامیابی نیا منجر به اخراج این بازیکن از مسابقه شد و جنجال های جالبی به خاطر همین اخراج به وجود آمد اما حالا شجاعی به همین تیم ملحق شده است.با این انتقال فهرست ۲۰ نفره بزرگسالان پرسپولیس تکمیل می‌شود اما جدایی کریستین اوساگوآنا و همچنین چند بازیکن دیگر، جا را برای خریدهای احتمالی بعدی باز خواهد کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار