وسواس فکری پمپئو درباره ایران باز هم عود کرده است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

وسواس فکری پمپئو درباره ایران باز هم عود کرده است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: وسواس فکری پمپئو درباره ایران باز هم عود کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 16
کد خبر: ۵۹۳۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: وسواس فکری پمپئو درباره ایران باز هم عود کرده است. پمپئو؛ هیچ میزانی از فرافکنی هم نمی‌تواند حقیقت را مخدوش کند. با وجود این همه دم زدن از حقوق بشر، چطور نمایندگی کردن از رژیمی را توجیه می‌کنید که به «نجات» قاتلان افتخار کرده و انسان‌های بی‌گناه را گروگان می‌گیرد؟ اوج ریاکاری.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیت دیگری نوشت: ضمناً: یک دقیقه پمپئو ادعا می‌کند وزیر خارجه ظریف «به اندازه کسی هم که روی کره ماه باشد درباره آنچه در ایران می‌گذرد اختیاری ندارد» و یک دقیقه بعد می‌گوید حکومت ایران «متعلق به ظریف» است. فکرهایت را بکن آقای پامپئو دروغگو، فریبکار و سارق. شاید وقتش است که دلمشغولی تازه‌ای پیدا کنی.

 

مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار