سام درخشانی دوباره پدر شد + عکس و اسم پسر سام درخشانی-راهبرد معاصر

سام درخشانی دوباره پدر شد + عکس و اسم پسر سام درخشانی

سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون امروز خبر تولد پسر خود را در فضای مجازی منتشر کرد. در ادامه عکس دختر سام درخشانی و همسر سام درخشانی و پسر سام درخشانی را خواهید دید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 22
کد خبر: ۶۰۰۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون امروز خبر تولد پسر خود را در فضای مجازی منتشر کرد. در ادامه عکس دختر سام درخشانی و همسر سام درخشانی را خواهید دید. 

 

 

اسم و عکس پسر سام درخشانی

سام درخشانی ، بازیگر سینما و تلویزیون امروز خبر تولد پسر خود را در فضای مجازی منتشر کرد. سام درخشانی، بازیگر موفق سینما امروز با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از تولد فرزند دوم خود داد و نوشت:" بَرسام درخشانی (۹۹/۷/۱) ساعت ۱۲:۴۰ بامداد پسرم بدنیا اومد به قول معروف جنسمون جور شد. تو این قحطی خبر خوب، بالاخره یه اتفاق خوب برایم افتاد. بسیار ممنونم از دکتر شکیبا خداداد عزیزم و کادر دلسوز و حرفه‌ای بیمارستان عرفان"

 

 

 

سام درخشانی دوباره پدر شد + عکس

 

 

ماجرای آشنایی و ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

سام درخشان و همسرش یک دوست مشترک خانوادگی داشتند که هر دو را به یک میهمانی دعوت کرده بود در آن مهمانی سام درخشان با همسرش عسل آشنا می شود و این آشنایی ادامه پیدا می کند و پس از مدتی منجر به رفت و آمد خانوادگی شده و باعث می شود سام و عسل شناخت بیشتری نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر پیدا کنند که در نهایت به ازدواج و وصال ختم می شود.

 

 

دختر سام درخشانی؛ برکه 

 

سام درخشانی دوباره پدر شد + عکس

سام درخشانی دوباره پدر شد + عکس

 

همسر سام درخشان اصلا فکرش را هم نمیکرد که این آشنایی اش با سام درخشانی به مرحله ازدواج برسد اما رفته رفته این حس در وجودشان ایجاد شده بود که می توانند زندگی خوب و مشترکی در کنار هم داشته باشند.

 

سام درخشانی با همسرش مدتی بود در ترکیه زندگی می نمودند همسر سام درخشانی عسل امیرپور نام دارد عکس زیبایی را از سفر به ترکیه این زوج در فضای مجازی منتشر شده است که در این عکس همسر سام درخشانی عسل امیرپور با لباس های بسیار شیک در ترکیه می باشند.

 

سام درخشانی دوباره پدر شد + عکس

سام درخشانی دوباره پدر شد + عکس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده