مبلغ یارانه جدید مهر ۹۹+ زمان واریز-راهبرد معاصر

مبلغ یارانه جدید مهر ۹۹+ زمان واریز

خبر‌های متفاوتی درباره زمان واریز یارانه مهرماه ۹۹ و اینکه مبلغ یارانه مهرماه چقدر است به گوش می‌رسد که در ادامه خبر به بررسی آن‌ها پرداخته ایم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 26
کد خبر: ۶۰۵۰۱
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛   اینکه یارانه مهرماه ۹۹ چقدر است و زمان واریز یارانه مهر ماه ۹۹ چه موقعی است را در خبر می‌توانید بخوانید. مبلغ یارانه مهر ۹۹ ممکن است متفاوت از ماه‌های گذشته باشد و یارانه مهر ۹۹ به همراه یارانه کالایی واریز شود.

 

زمان واریز یارانه مهر ماه ۹۹

یارانه نقدی مهرماه ۱۳۹۹ مطابق روال واریز، ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه ۲۰ مهرماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 

یکصد و شانزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به مهرماه ۹۹، در حالی ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ مهرماه به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود که پیش‌تر مطابق با اعلام دولت، سه مرحله از اقساط وام یک میلون تومانی کرونا، از مبلغ یارانه هر خانوار متقاضی، کسر شده بود و حالا در اولین ماه پاییز، چهارمین قسط وام کرونا کسر خواهد شد.

 

پیشتر جبارکوچکی نژاد از اعطای یارانه ۱۲۰ هزارتومانی با عنوان یارانه کالایی نام برده بود. اینکه افزایش مبلغ یارانه نقدی در دستورکار است یا خیر باید مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه خبر زیر زمان واریز یارانه مهرماه ۹۹ و مبلغ یارانه مهرماه اطلاعات بیشتری را آورده ایم.

 

برخی از منابع اعلام کردند که دولت پس از ۱۰ سال قصد افزایش میزان یارانه را دارد و مجلس نیز طرح یارانه ۱۲۰ هزارتومانی را رقم زد. زمان واریز یارانه مهرماه ۹۹ اعلام شد. آیا افزایش سه برابری یارانه از مهرماه آغاز می‌شود؟

 

مبلغ یارانه جدید زمان واریز

یک نماینده مجلس از پرداخت یارانه جدید به برخی از خانوار‌ها خبر داد. یارانه ۱۲۰ هزارتومانی که از آن به عنوان یارانه کالایی نام برده می‌شود قرار است به ۶۰ میلیون ایرانی پرداخت شود. افزایش یارانه در پی گرانی‌های این روز‌ها توسط نمایندگان مجلس دنبال می‌شود تا آن‌ها بتوانند با افزایش یارانه نقدی فشار اقتصادی بر روی سرپرستان خانوار را کم کنند.

 

هدفمندی یارانه سال هاست که در این اجرا می‌شود و با آزادسازی تدریجی قیمت حامل‌های انرژی دولت یارانه نقدی را هر ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می‌کرد. یارانه نقدی به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر طراحی شد و دولت ماهانه مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر به حساب سرپرست خانوار واریز می‌کرد.

منبع: کارگر انلاین

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
آنچه حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
فقط حرف می زنید کلمات را تکرار میکنید ولی اصل خبر را کمی نویسید این بازی با کلمات و بازی با اعصاب مردم است هروقت مسائل حل شد بمردم خبر دهید بالاخره کیوچقدرمی خواهندبمردم بدهند مردم حق دارندخبر صحیح را بموقع بدانند اما و اگر برای مردم نان نمیشود
اگر خسته شدید ببخشید
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
سلام خدا را در نظر بگیرید این یارانه ۴۵ هزار تومانی دردی از مردم دوا میکنه
ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
چه دردی رادرمان می کند قیمت یک کیسه برنج ده کیلوی هندی ۲۰۰هزارتومان است اگر میخاهید کمک ّه معیشت مردم کنید برنج وگوشت روغن قندوپنیر وشیر وتخم مرغ ومرغ بتعداد نفر بدین
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
سلام تا زمانی که یارانه جدید واریز بشه نصف مردم از کرونا فوت کردن نصف دیگه از گرسنگی .ای وای بر شما!!! زحمت نکشید خسته میشین .خدایی هست عدالتی هست...
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
سلام ما فقط یکبار یک میلیون گرفتیم
طیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
یک مایع ظرفشویی ۴ لیتری دادی گرفتیم ۶۰ هزار تومان
این یارانه بیشتر یک توهین و تمسخره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد زمانش این رایانه عملی شد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
زهرا با سلام خدمت دولت بزرگوارم ازشما تقاضا میکنم وام یک میلیون تومانی ویارانه ۱۲۰ هزار تومانی به همه مردم بدهید من به عنوان یک زن انقلابی نظر خودم را گفتم انشاالله ایران ما همیشه در برابر دوشمنان سربلند و پیروز باشد اللهی امین
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
ازاین گل واژه ها زیادشنیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
من که چشمم اب نمیخوره فکر نکنم چیزی اضاف بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
با توجه به گرانی یارانه به این کمی به چه درد ما میخوره مشکلی را حل نخواهد کرد. قیمتها را کنترل کنید و پایین بیاورید افزایش یارانه کمکی نخواهد کرد بلکه باعث گرانتر شدن میشود. متاسفانه کارخانه ها و کسبه فکر مردم نیستند لااقل دولت به فکر مردم باشد. گرانی بیداد میکند مخصوصا کرایه خانه
تحلیل های برگزیده