اعلام ساعت کاری جدید ادارات زمستان ۱۴۰۴ + جزئیات تصویب آیین‌نامه جبران قدرت خرید اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه تصویب سه آیین‌نامه مهم در دولت / از خدمات سلامت اتباع تا جبران خسارات حوادث طبیعی وزیر دفاع: آمریکا و ایران در تعارض ذاتی با یکدیگر قرار دارند / تنها کشوری که پاسخ دندان‌شکن به اسرائیل  داد، ایران بود سرلشکر موسوی: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در آمادگی کامل اطلاعاتی و عملیاتی قرار دارند مهاجرانی: امروز کشور نه از سیمکارت سفید بلکه از کاهش سرمایه اجتماعی ضربه می‌خورد ضربه کاری اطلاعات به ضدانقلاب/ ۳ عضو دیگر شبکه ضدامنیتی "شکار مزدور" بازداشت شدند شلیک همزمان موشک‌های بالستیک و کروز سپاه در رزمایش اقتدار سخنگوی دولت: تاریخ دقیق اجرای اصلاح قیمت بنزین نهایی نشده است خاتمی: ملت ایران ذلت‌پذیر نیست/ بسیج یک فرهنگ است حمایت دولت از راه‌آهن حومه‌ای تهران واکنش تهران به ادعاهای بی‌اساس درباره جزایر ایرانی پزشکیان: هیچ طرح آبی بدون نظر دانشگاه‌ها اجرا نمی‌شود / تصمیم عجولانه یعنی تخریب محیط‌زیست سرلشکر پاکپور: مادران و همسران شهدا الگویی ماندگار برای نسل‌های آینده هستند آغاز رزمایش نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

رد جذب استخدام معلمان حق التدریسی در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت:‌ جذب نیرو از طریق کانال‌هایی غیر از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس در این کمیسیون رد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 27
کد خبر: ۶۰۷۱۴

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 6 مهر) این کمیسیون اظهار داشت:‌ بررسی طرح مبارزه با تعارض منافع و ممنوعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی در راستای ساماندهی دانشگاه‌های دولتی دستور کار نخست کمیسیون آموزش بود که بحث و بررسی در این باره صورت گرفت. 

وی با بیان اینکه متأسفانه دانشگاه‌های غیرانتفاعی با ضوابط و آیین‌نامه‌های نادرستی اداره می‌شوند افزود:بعد از بحث و بررسی در این باره و با نظر اعضای کمیسیون، طرح مذکور به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:‌ بررسی طرح نظام رتبه بندی معلمان دستور کار بعدی کمیسیون آموزش مجلس بود که نماینده دولت معتقد به اجرای رتبه بندی در حال فعلی بود ولی اعضای کمیسیون انتقاداتی را در این باره مطرح کردند که نهایتا طرح رتبه بندی نیز به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.

فلاحی اظهار داشت: بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش دیگر دستور کار کمیسیون آموزش بود. 

وی در این باره توضیح داد و گفت: در این طرح به دنبال جذب نیروهایی از طریق کانال‌هایی غیر از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بودند که به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس، این طرح رد شد.

 

فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار