پزشکیان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفت تجهیز یگان‌های نیروی زمینی ارتش به سامانه‌ها، تسلیحات و ارتقاء توان رزمی امیر پوردستان: مصلحت نظام ایجاب کند، با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم جزئیات تعطیلی‌های مراسم تشییع و تدفین رهبر شهید به روایت سخنگوی دولت پزشکیان پزشکیان: هیچ مذاکره‌ای درباره موشک‌های بالستیک صورت نگرفته و نخواهد گرفت شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟

تشکیل فراکسیون ولایی در مجلس

تشکیل فراکسیون ولایی در مجلس نماینده مردم بستان آباد از تشکیل فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس یازدهم خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 29
کد خبر: ۶۰۹۶۹

غلامرضا نوری قزلجه در توضیح نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم، گفت: اولین نشست مجمع عمومی فراکسیون مستقلین برگزار شد. 48 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای عضویت در این فراکسیون اعلام آمادگی کردند لذا جلسه مجمع عمومی فراکسیون تشکیل و اساسنامه در ابتدای این جلسه تصویب شد.

وی افزود: 30 نفر از نمایندگان به عنوان عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی انتخاب شدند. اعضای هیات رئیسه فراکسیون نیز در نشست امروز مشخص شدند، بر این اساس محمد باقری نماینده مردم بناب به عنوان رئیس فراکسیون، سیدمهدی فرشادان و سید کاظم دلخوش نمایندگان مردم سنندج و صومعه سرا به عنوان نواب اول و دوم رئیس فراکسیون انتخاب شدند.

نوری که به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شده است، در ادامه اظهار کرد: ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت و محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر و چالوس به عنوان دبیران اول و دوم فراکسیون مستقلین ولایی برگزیده شدند. جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام نیز به عنوان کارپرداز هیات رئیسه فراکسیون انتخاب شد.

 

فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار