لبنان در معرض تهدید تروریست ها قرار دارد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
شیخ علی الخطیب:

لبنان در معرض تهدید تروریست ها قرار دارد

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به اینکه این کشور در مرحله خطرناک امنیتی، سیاسی و اقتصادی قرار دارد، خواستار تسریع در تشکیل دولت اصلاحات شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 02
کد خبر: ۶۱۳۵۷

به گزارش راهبرد معاصر شیخ «علی الخطیب» نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان امروز جمعه در پیامی تأکید کرد که لبنان از لحاظ امنیتی، سیاسی، اقتصادی و معیشتی در مرحله واقعا خطرناکی قرار دارد.

 

وی افزود که ضروری است سیاستمداران این خطرات را جدی گرفته و برای مقابله با پیآمدهای آن جهت جلوگیری از فروپاشی کشور اقدام کنند.

 

طبق گزارش شبکه المنار، شیخ خطیب همچنین خواستار تسریع در روند تشکیل دولت اصلاحات و نجات با مشارکت همه طرف‌ها جهت احیای اعتماد، بازگرداندن اموال به غارت رفته بیت‌المال، تقویت پول ملی و آزادسازی پول‌های سپرده‌گذاران در بانک‌ها و نیز بازگشت سیاستمداران به میز گفت‌وگوی ملی شد.

 

شیخ الخطیب گفت که ما امروز نیاز ضروری به تقویت وحدت داریم و اینکه اجازه ندهیم دشمنان ما به بافت ملی جامعه نفوذ کنند.

 

او تصریح کرد که لبنان در معرض تهدید از سوی تروریست های صهیونیستی و تکفیری قرار دارند که سعی دارند به هر وسیله‌ای به لبنان و ارکان قدرت آن اعم از ارتش و مقاومت ضربه وارد کنند.

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار